Show simple item record

dc.contributor.authorUrkaregi Etxepare, Arantza
dc.date.accessioned2020-01-17T18:19:47Z
dc.date.available2020-01-17T18:19:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationEkaia 23 : 89-98 (2010)
dc.identifier.issn0214-9001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/38755
dc.description.abstractUPV/EHUko gradu berrien diseinuan, genero-ikuspegia lantzeko jarduerak sartzeko aukera zegoen, baina zientzia esperimentaletan ez da horrela gertatu. Artikuluaren helburua da matematika-ikaskuntzan genero-ikuspegia txertatzeko beharraz hausnartzea. Abiapuntua, matematikan gizon eta emakumeen artean dauden diferentzien azterketa da. Baina diferentziak baino haratago, diferentzien zergaitira jotzea ezinbestekoa da. Zientziaren neutraltasuna kolokan jartzen da, eta beraz, generoak duen eragina kontuan hartu behar da. Gakoa, hain zuzen, gizon eta emakumeei esleituriko baloreetan eta Matematikan (zein beste arlo askotan) nagusiak diren baloreetan datza. Azkenik, genero-ikuspegia matematika-ikasketetan txertatzeko hainbat proposamen luzatzen dira, hala nola, irakasleen prestakuntza, matematika zientzari lotutako baloreen eraldaketa edota emakume matematikarien ekarpenak zabaltzea.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleMatematikak femeninoak al dira?
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2010, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record