Marketin esperientzialak futbolean duen nagusitasuna
Date
2020-02-05Author
Aguirrezabal Iriondo, Nerea
Metadata
Show full item recordAbstract
Azken urteetan, enpresek gero eta gehiago marketin esperientziala erabiltzen dute bere produktuak edota zerbitzuak saltzeko; hau da, bezeroari edota bezeroa izan daitekeen horri esperientzia oroigarriak eskaintzea, enpresaren edota markaren irudia hobetzeko eta hauen produktuak eta zerbitzuen salmentak handitzeko. Lana, marketin esperientzialak futbolean duen presentzian oinarritzen da. Honela, futbol talde ezberdinek orain arte burutu dituzten ekintzak aztertu dira, zer nolako esperientziak eta aukerak eskaini dizkieten bazkide eta jarraitzaileei eta, batez ere, Athletic Club futbol taldeak orain arte burututakoak. Horrez gain, Athletic-eko zenbait zaleen iritziak aztertzen dira taldeak eskaintzen dizkien ekintzak nahiz esperientzien inguruan dituztenak, hain zuzen. Horiek horrela, aztertutako ideiak hobetzeko eta jarraitzaileen nahietara egokituz, ekarpen eta proposamen pertsonala ere islatu da lanean.