Merkatal enpresen demografia: Espainiako kasua (2008-2016)
Laburpena
[ES]Ha pasado una década desde que comenzó la crisis económica y estamos
viendo que cada vez hay menos empresas pequeñas y centros de ventas en nuestro
entorno. Ante esta situación, se han analizado la evolución de las empresas en España
y su demografía con el fin de analizar dicha situación.
De este modo, somos capaces de explicar la evolución de las empresas
españolas durante el período 2008-2016 y de hacer una estimación de la supervivencia
de empresas comerciales, mediante el tratamiento de tasas de creación, permanencia
y disolución de las empresas. [EU]Badira, urte batzuk krisialdi ekonomikoa hasi zenetik eta azken aldian gure
ingurunean jarduten duten enpresa txikiak eta salmenta guneak geroz eta gutxiago
direla ikusten ari gara. Egoera horren aurrean, Espainiar enpresen egoera aztertzeko
asmoz, krisialdi garaian Espainia mailan enpresek izan duten bilakaera aztertu da, bai
eta beren demografia aztertu da baita.
Modu honetan, 2008-2016 bitartean espainiar enpresek izan duten bilakaera
azaltzeko gai gara. Bai eta enpresen eraketa, permanentzia eta desegiteetatik
merkataritza enpresa sortu berrien biziraupen estimazio bat egiteko ere.
manencia