(2009) Volumen 14. Número 27
Envíos recientes
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¿Se está gestando una nueva teoría estratégica desde Iberoamérica? revisión y comparación del campo Anglosajón e Iberoamericano
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2009)In 1994 Prahalad and Hamel ask for a new strategic paradigm, the answer to this call come from the book "Estrategias de Comunicación" (Perez, 2001) and then by experts from FISEC (The Iberoamerican Strategic Communications ... -
¿Marcas o genéricos? La comunicación en línea de las marcas farmacéuticas
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2009)Artikulu honen helburua da komunikazio farmazeutikoaren egora paradoxikoa mahai-gaineratzea. Nahiz eta marken komunikazio eta irudia aktibo oso garrantzitsuak kontsideratuak diren konpainia farmazeutikoen irudi korporatibo ... -
Estructura semántica e impresión emocional del overlapping o encabalgamiento con función expresiva
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2009)Artikulu honetan justifikatu egiten da overlappingak mezuaren baitako unitate funtzional gisa aztertzea. Aldagai biren analisi akustikoa aurkezten da eta eragin emozionaleko test bat burutzen da, spot, luzemetraje eta ... -
Comunicación pública de la tecnociencia: más allá de la difusión del conocimiento
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2009)Public Communication of Technoscience (PCTS) is a complex activity and strongly dependent on the context. In spite of the fact that it includes a wide variety of contents, strategies, formats, values, intentions and ...