dc.contributor.author | Echart Orús, Pablo | |
dc.date.accessioned | 2020-02-13T19:34:08Z | |
dc.date.available | 2020-02-13T19:34:08Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Zer 15(29) : 31-45 (2010) | |
dc.identifier.issn | 1137-1102 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/41026 | |
dc.description.abstract | Artikulu honetan azkeneko urteotan estatubatuar zinema komertzial narratzaileak komedia erromantikoa berrizteko erakutsi dituen bideak arakatzen dira. Azken urteotan, genero honen barruan egin izan diren filmeek bide urratuak eta kalitate eza erakutsi dute. Horren ondorioz, komedia disidenteak agertu dira, batez ere hiru joerarekin: komedia zakarra, iraganean oinarritu komedia eta komedia alternatiboa; This article examines the main paths followed in the last years by the American narrative cinema to renew the romantic comedy, a genre characterized in this period by its mediocrity and its lack of risk. The dissident comedies of this time can be divided in three trends: grossout comedies, retro movies and indie comedies.; Este artículo examina las principales vías que el cine comercial narrativo estadounidense ha seguido en los últimos años para renovar la comedia romántica: un género que se distingue en este periodo por la mediocridad y la falta de riesgo de la mayoría de sus propuestas. Estas comedias disidentes se estructuran bajo tres tendencias: la comedia grosera, la comedia retro y la comedia alternativa. | |
dc.language.iso | spa | |
dc.publisher | Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Vías de renovación en la última comedia romántica estadounidense | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.rights.holder | © 2010, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua | |