Show simple item record

dc.contributor.authorEchart Orús, Pablo
dc.date.accessioned2020-02-13T19:34:08Z
dc.date.available2020-02-13T19:34:08Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationZer 15(29) : 31-45 (2010)
dc.identifier.issn1137-1102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41026
dc.description.abstractArtikulu honetan azkeneko urteotan estatubatuar zinema komertzial narratzaileak komedia erromantikoa berrizteko erakutsi dituen bideak arakatzen dira. Azken urteotan, genero honen barruan egin izan diren filmeek bide urratuak eta kalitate eza erakutsi dute. Horren ondorioz, komedia disidenteak agertu dira, batez ere hiru joerarekin: komedia zakarra, iraganean oinarritu komedia eta komedia alternatiboa; This article examines the main paths followed in the last years by the American narrative cinema to renew the romantic comedy, a genre characterized in this period by its mediocrity and its lack of risk. The dissident comedies of this time can be divided in three trends: grossout comedies, retro movies and indie comedies.; Este artículo examina las principales vías que el cine comercial narrativo estadounidense ha seguido en los últimos años para renovar la comedia romántica: un género que se distingue en este periodo por la mediocridad y la falta de riesgo de la mayoría de sus propuestas. Estas comedias disidentes se estructuran bajo tres tendencias: la comedia grosera, la comedia retro y la comedia alternativa.
dc.language.isospa
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleVías de renovación en la última comedia romántica estadounidense
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2010, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record