UPV-EHU ADDI
  • Itzuli
    • English
    • español
    • Basque
  • Nire Dspace
  • Basque 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
Item erakusi 
  •   ADDI
  • IKERKUNTZA
  • Argitalpenak - UPV/EHU
  • Argitalpen Zerbitzua UPV/EHU
  • Aldizkariak
  • Zer
  • (2014) 19 Liburuki. 36 Zenbakia
  • Item erakusi
  •   ADDI
  • IKERKUNTZA
  • Argitalpenak - UPV/EHU
  • Argitalpen Zerbitzua UPV/EHU
  • Aldizkariak
  • Zer
  • (2014) 19 Liburuki. 36 Zenbakia
  • Item erakusi
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El uso de hipertexto, multimedia e interactividad en periodismo digital: propuesta metodológica de ranking de calidad

Thumbnail
Ikusi/Ireki
13488-49502-1-PB.pdf (960.3Kb)
Data
2014
Egilea
Fondevila i Gascón, Joan Francesc
Metadata
Itemaren erregistro osoa erakusten du
  Estadisticas en RECOLECTA
(LA Referencia)

Zer 19(36) : 55-76 (2014)
URI
http://hdl.handle.net/10810/41163
Laburpena
Tras unos años de adquisición de madurez, los medios de comunicación digitales comienzan a utilizar de forma más habitual y razonable los tres elementos esenciales que la diferencian de la prensa en papel: la hipertextualidad, el multimedia y la interactividad. Tras haber analizado una a una o en conjunto esas tres herramientas, en diversos ámbitos territoriales, en este artículo planteamos la creación de una metodología de ranking de calidad, para poder evaluar y clasificar los diversos medios. Los baremos propuestos, siguiendo escalas de 1-5, permiten una calificación final objetivizadora, con la misión principal de mejorar la praxis periodística.; Heldutasuna bereganatzeko igarotako urteak eta gero, hedabide digitalak modu arrunt nahiz arrazoizkoago batean erabiltzen hasiko dira paperezko prentsatik bereizten dituzten oinarrizko hiru elementuak: hipertestualitatea, multimedia eta interaktibitatea. Hiru tresna horiek, banan-banan edo oro har harturik ikertu ostean hainbat eremutan, kalitate ranking metodologia baten sorrera planteatzen dugu artikulu honetan, medio ezberdinak balioztatu eta sailkatzeko. Proposatutako baremoek, 1-5eko eskalak jarriki, bukaerako; After several years of maturation, digital media has begun to use more frequently and effectively three essential elements that differentiate it from paper press: hypertext, multimedia and interactivity. Having analysed these three toolsindividually or in aggregate, and in various geographical areas, we present here a methodology for ranking quality that allows us to evaluate and classify various types of media. The proposed scale, from 1 to 5, enables a final objective grade to be assigned with the main aim of improving journalistic practice.
Collections
  • (2014) 19 Liburuki. 36 Zenbakia

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Zerrendatu

Gordailu osoaKomunitateak & bildumakArgitalpen dataren araberaEgileakIzenburuakDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)MateriakBilduma hauArgitalpen dataren araberaEgileakIzenburuakDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Materiak

Nire kontua

Sartu

Estatistikak

Ikusi erabilearen inguruko estatistikak

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka