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dc.contributor.authorReina Estévez, Jesús
dc.date.accessioned2020-02-17T18:20:45Z
dc.date.available2020-02-17T18:20:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationZer 21(40) : 141-158 (2016)
dc.identifier.issn1137-1102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41219
dc.description.abstractIkerketa honen helburua da publizitateari eta antolakuntzari buruzko Arte Comercial (1946- 1952) aldizkari teknikoan harreman publikoen zientziari egin zaizkion erreferentziak kokatzea. Berrikusketa bibliografikoaren teknika erabiliz, interesgarriak izan zitezkeen zenbakiak identifkatu dira, baita aldizkarian harreman publikoei buruz hitz egiten duten artikuluak eta autoreak ere. Emaitzak behar bezala kontzeptualizatu dira, eta dagokien testuinguruan jarri; izan ere, argi erakusten dute harreman publikoen diziplina berrogeiko hamarkadan egin zela ezagun Espainian, lanbidea hirurogeiko hamarkadaren hasieran ofizialki agertu baino lehen.; This study try to fnd references to the science of public relations in the advertising and organization magazine, Arte Comercial (1946-1952). It´s based on the technique of the literature review, they are identifed the numbers of interest, as well articles and authors that address the issue of public relations. The results are presented properly conceptualized and contextualized, they are proof that the discipline began to be known in Spain during the forties, before the offcial start of the profession in the early sixties.; El presente estudio tiene por objetivo localizar referencias a la ciencia de las relaciones pú- blicas en la revista técnica de publicidad y organización, Arte Comercial (1946-1952). Partiendo de la técnica de la revisión bibliográfca, se identifcan los números de interés, así como los artículos y autores que abordan el tema de las relaciones públicas dentro de la publicación. Los resultados se presentan debidamente conceptualizados y contextualizados, pues son prueba fehaciente de que la disciplina empezó a ser conocida en España durante los años cuarenta, antes del inicio oficial de la profesión a principios de la década de los sesenta.
dc.language.isospa
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleEl papel de la revista Arte Comercial en la conceptualización de las Relaciones Públicas en España
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2016, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua
dc.identifier.doi10.1387/zer.16418


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