Haur Hezkuntzako profesionalak adimen gaitasun handiko umeen aurrean
Laburpena
[EU] Adimen Gaitasun Handiko (AGH) ikasleak hezkuntza-laguntza behar duten haurren taldean sartzen dira. Alabaina, ume hauek ez identifikatzea gerta liteke, beraz, bere ezaugarrietara eta beharretara egokitutako hezkuntza-erantzuna ez ematea dakar. Haur Hezkuntzako etapa ezinbestekoa da goiz detektatzeko. Horregatik, lan honen helburua hamar profesionalek AGHko haurren identifikazio eta laguntzaren inguruan daukaten ezaguera eta iritzia aztertzea izan da; horretarako, Haur Hezkuntzako eta Pedagogia Terapeutikoko hainbat irakasleri egindako elkarrizketen erantzunak jaso dira. Era berean, ikasle hauei erantzun egokia emateko hezkuntza estrategiak azaldu dira. [ES] El alumnado con Altas Capacidades pertenece al grupo de estudiantes con necesidades educativas específicas. No obstante, en ocasiones, este alumnado no es diagnosticado y, por ello, no se le ofrece una respuesta educativa adaptada a sus necesidades. La etapa de Educación Infantil es fundamental para una identificación temprana. Por eso, la finalidad de este trabajo ha sido analizar el conocimiento y la opinión de diez profesionales de esta etapa acerca de la identificación y ayudas que recibe el alumnado de Altas Capacidades. Para ello, se ha entrevistado a profesoras de Infantil y de Pedagogía Terapéutica. Asimismo, se exponen estrategias educativas adecuadas para dar respuesta a este alumnado. [EN] Gifted Students belong to the group of students with Special Educational Needs. However, in some cases that condition is not properly diagnosed, and thus, students don´t receive an adequate response that answers their educational needs. Kindergarten is vital for the early identification of those educational needs. The aim of this bachelor´s degree project was to analyse the knowledge and opinion of ten professionals in Early Education about the identification and educational aids involved in the teaching-learning process. For that purpose teachers working in Kindergarten age and Therapeutic Pedagogy teachers have been interviewed. Furthermore, suitable educational strategies to answer the educational needs of these students will be presented.