dc.contributor.advisor | Camacho, Abel | |
dc.contributor.author | Astigarra Pagoaga, Aitzol | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T16:32:41Z | |
dc.date.available | 2020-09-30T16:32:41Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/46297 | |
dc.description.abstract | Proiektu honek, UEUk abian jarriko duen Irakaskuntza Masterrean portfolio digitala
integratzeko proposamena jasotzen du, egun erabiltzen den Ikasgela Birtualaren
osagarri gisa eta ikaslea bere ikas-prozesuaren arduradun eta kudeatzaile bihurtuz.
Helburu horretara bidean, goi-mailako irakaskuntzan portfolioaren erabilerari buruzko
azterketarekin hasi eta, ikasitakoa masterraren testuinguru konkretura ekarriz,
portfolioaren diseinu orokorra egin da; zertarako nahi dugun eta nola erabiliko dugun
ebatziz.
Aukera ezberdinen artean, Mahara portfolio-plataformaren aldeko hautua egin eta 5
proposamen didaktiko garatu dira, 2020-21 ikasturtean martxan jarriko direnak. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | eportfolioa | es_ES |
dc.subject | Mahara | es_ES |
dc.subject | Irakaskuntza Masterra | es_ES |
dc.subject | portfolioa | es_ES |
dc.subject | ikas-prozesua | es_ES |
dc.title | Mahara ePortfolioaren erabilera online Irakaskuntza Masterrean | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es_ES |
dc.rights.holder | (c)2020 Aitzol Astigarra Pagoaga | es_ES |