Now showing items 4-7 of 7

    • Thumbnail

      Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean 

      Agirre García, Nerea; Martínez Gorrotxategi, Agurtzane; López de Arana Prado, Elena ORCID; Bilbatua Pérez, Mariam; Lejardi Plaza, Ahots (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Jarraian aurkeztuko den berrikuntza esperientziak irakasleen formazio planaren baitan ezagutza eraikitzeko hausnarketan oinarritutako testuinguruak sortzea du xede. Batetik, irakasle graduko Practicumeko ikasleengan beraiek ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza eta Eskola: hezkuntza jardunbideen eta gizarte justuagoen bilakaeraren arteko zubi 

      Santamaria Goicuria, Imanol ORCID; Orbea Funes, Irantzu de; Martín Etxebeste, Jon (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Gaur egungo gizartearen aldaketa iraunkorrak eskolan ez ezik, irakasleen eginkizunean ere eragiten du, haiengandik espero duguna zein haien rola aldatuz. Gizarte honek bere garapen ekonomiko, sozial eta kulturala baldintzatzen ...
    • Thumbnail

      Irakurtzeko gaitasuna Haur Hezkuntzan. Teoriatik praktikara 

      Romero Andonegui, Ainara ORCID; Tejada Garitano, Eneko; Garay Ruiz, Urtza (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Irakurtzeko gaitasuna testu idatziak deskodetzea, ulertzea, erabiltzea, haietaz gogoeta egitea eta haiekin konprometitzea suposatzen du. Hori ez da irakurketa sistemaren ikaskuntza formalarekin hasten, haurtzaroan ipuin ...
    • Thumbnail

      Wood. T. (2017). Hablar, escuchar, debatir y argumentar... 

      Zelaieta Anta, Edu ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      ...