Now showing items 1-4 of 7

    • Thumbnail

      Irakurtzeko gaitasuna Haur Hezkuntzan. Teoriatik praktikara 

      Romero Andonegui, Ainara ORCID; Tejada Garitano, Eneko; Garay Ruiz, Urtza (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Irakurtzeko gaitasuna testu idatziak deskodetzea, ulertzea, erabiltzea, haietaz gogoeta egitea eta haiekin konprometitzea suposatzen du. Hori ez da irakurketa sistemaren ikaskuntza formalarekin hasten, haurtzaroan ipuin ...
    • Thumbnail

      Eskuz idaztearen hil-kanpaiak? 

      Ibarra Lizundia, Irune ORCID; Etxague Alkalde, Xabier ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Letrak eskuz idaztearen hil-kanpaiak jo zituzten Estatu Batuetan 2010. urteaz geroztik eta Finlandian 2016. urteaz geroztik. Izan ere, letrak eskuz egiten irakastea curriculumean soilik Lehen Hezkuntzako lehenengo mailara ...
    • Thumbnail

      Erranaldiko elementuen ordena euskaraz: Lehen Hezkuntzako irakasle-gaiek zer hobetsi duten eta zergatik 

      Maia Larretxea, Julian ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      1. SARRERA: IKERKETAREN MARKOA Euskarak azken mende erdian (1965-2015) aukera izan du esparru formal batzuetan erabilia izaten hasteko eta horrenbertzez eremu horietan garatzeko, lehenago ez baitu inoiz ere izan hartarako ...
    • Thumbnail

      Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean 

      Agirre García, Nerea; Martínez Gorrotxategi, Agurtzane; López de Arana Prado, Elena ORCID; Bilbatua Pérez, Mariam; Lejardi Plaza, Ahots (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Jarraian aurkeztuko den berrikuntza esperientziak irakasleen formazio planaren baitan ezagutza eraikitzeko hausnarketan oinarritutako testuinguruak sortzea du xede. Batetik, irakasle graduko Practicumeko ikasleengan beraiek ...