Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.authorPermach Martin, Nerea
dc.contributor.authorAlvarez Uria, Amaia ORCID
dc.date.accessioned2020-11-03T14:05:31Z
dc.date.available2020-11-03T14:05:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationTantak 31(2) : 9-40 (2019)
dc.identifier.issn0214-9753
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/47661
dc.description.abstractThe main objective of this article has been to compose a corpus of recommended books for 9-10 years old, specifically a possible school canon aimed at this aged and made up by eight experts from the Basque Country. To achieve this, a bibliographic review has been carried out, highlighting the importance of reading selection for literary training and considering the criteria of national experts. It was compared whether the readings proposed followed the criteria set out in the bibliographic revision and it was found that the criteria were largely taken into account. In addition, the article discusses the relationships that were had with the experts, since it includes interesting ideas to create a canon. Therefore, not only the final recommendation of the experts has been taken into account, but also the experience lived in the process, that is, what, how and why of the choice.; Artikulu honen helburu nagusia 9-10 urte bitarteko liburu gomendagarrien corpusa osatzea izan da, hain zuen ere, urte bitarte horretara zuzendutako eta Euskal Herriko zortzi adituk osatutako balizko eskola-kanona osatzea. Horretara iristeko, errebisio bibliografikoa egin da, non irakur aukeraketak formakuntza literariorako duen garrantzia azpimarratzen den eta estatu mailako adituen irizpideak kontutan hartzen diren. Irakurgai proposamenek egindako errebisio bibliografikoan jasotzen diren irizpideak jarraitzen ote dituzten alderatu da, eta hein handi batean irizpideak kontuan hartzen direla egiaztatu da. Horrekin batera, adituekin izandako kontaktuen nondik norakoak jaso dira artikuluan, kanon baten sorrerari buruzko zantzu interesgarriakdituelako. Hortaz, horien azken gomendioa ez ezik, prozesuan bizitakoa jasotzen da, hau da, zer, nola eta zergatik egin den hautaketa.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleNola egin, hala izan. Irakur aukeraketa eta eskola-kanona, irakurleak trebatzeko bidean
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2019 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
dc.identifier.doi10.1387/tantak.20658


Item honetako fitxategiak

Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du

© 2019 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
Bestelakorik adierazi ezean, itemaren baimena horrela deskribatzen da:© 2019 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional