Show simple item record

dc.contributor.advisorEtxebarria Lejarreta, Aintzane ORCID
dc.contributor.authorHormaetxe Zarraga, Ainhoa
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2020-11-12T15:02:51Z
dc.date.available2020-11-12T15:02:51Z
dc.date.issued2020-11-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/47907
dc.description.abstract[EU] Gradu Amaierako Lan honetan hezkuntza munduan aurkitzen den aniztasunaren ildoa jarraituz, hizkuntza eta kulturaren garrantzia aztertuko dira. Halaber, gaian sakontzeko, egungo errealitatearen berri emango da bizitza-istorioen bidez. Horretarako, Alkira izeneko neskatxo batekin munduko kontinente ezberdinetan zehar bidaiatzera gonbidatuko da txosten honetako irakurlea. Berari esker, lan honen xede nagusia bete daiteke: hezkuntzan aurkitzen den aniztasun-kulturala identifikatzea eskoletan lantzeko egiten den proposamenarekin, oraindik ere gizartean jarraitzen duten emakume eta gizonen arteko ezberdintasunez ohartzeko. Aniztasuna, hizkuntza, kultura, bizitza-istorioa, emakumeaes_ES
dc.description.abstract[ES] En este Trabajo de Fin de Grado se va a analizar la importancia de los idiomas y culturas, teniendo en cuenta la diversidad que hay en el mundo educativo. Así mismo, para profundizar en el tema, se analizará la realidad actual mediante historias de vida. Para ello, se invitará al lector de esta memoria a viajar por diferentes continentes con una muchacha llamada Alkira. Gracias a ella, se puede alcanzar el objetivo prinicipal de este trabajo: identificar la diversidad cultural en la educación con la propuesta que se hace para este mísmo ámbito, y así darse cuenta de las diferencias entre hombres y mujeres que aún existen en la sociedad. Diversidad, idioma, cultura, historia de vida, mujeres_ES
dc.description.abstract[EN] In this Final Degree Project the importance of languages and cultures will be analyzed, taking into account the diversity that exists in the educational world. In order to examine the issue in depth, the current reality will be studied through real-life stories. Then, the reader is invited to travel visiting different continents with a teenage girl named Alkira. Thanks to her, it is possible to achieve the main objective of this final work: identify the cultural diversity in education with the proposal made for schools, to realize there are still differences between men and women in society. Diversity, language, culture, real-life story, womenes_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectaniztasunaes_ES
dc.subjecthizkuntzaes_ES
dc.subjectkulturaes_ES
dc.subjectbizitza-istorioaes_ES
dc.subjectemakumeaes_ES
dc.titleBeste hizkuntza eta gizarte batzuk eskolan: Alkira oin-puntetanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-11T11:35:14Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2019, Ainhoa Hormaetxe Zarraga
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign76535-805862


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record