dc.contributor.author | Jiménez Catalán, Rosa María | |
dc.date.accessioned | 2020-11-16T17:38:30Z | |
dc.date.available | 2020-11-16T17:38:30Z | |
dc.date.issued | 1996 | |
dc.identifier.citation | Revista de psicodidáctica (2) : 65-80 (1996) | |
dc.identifier.issn | 1136-1034 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/48011 | |
dc.description.abstract | Artikulu honetan (8-12 urte) ikasle aurreadoleszenteen garapen fisiko, psikologiko eta intelektualaren aldiaroak Lehen Hezkuntzako lehenengo eta bigarren zikloan ingelesaren ikaskuntzarekin erlazionatzen saiatzen gara. Gure ustez, analisi hau ikasle aurreadoleszentea ezagutzeko erabilgarria izan daitekeela eta, ondorioz, aro honetako ekintza eta gai egokiak aukeratzeko irizpideak ezartzeko.; En este artículo nos proponemos relacionar los estadios de desarrollo físico, psicológico e intelectual de los alumnos preadolescentes (8-12 años) con el aprendizaje del inglés en el segundo y tercer ciclo de educación primaria. Consideramos que este análisis puede ser de utilidad para entender al alumno preadolescente y, en consecuencia, para establecer los criterios de elección de temas y actividades adecuadas para esta etapa. | |
dc.language.iso | spa | |
dc.publisher | Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Psicología evolutiva y aprendizaje de inglés en Primaria | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.rights.holder | © 1996, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua | |