Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.authorHernáez Rioja, Inmaculada ORCID
dc.contributor.authorEtxeberria Murua, Pilartxo
dc.contributor.authorÁlvarez Enparantza, José Luis
dc.contributor.authorGaminde Terraza, Ignacio ORCID
dc.date.accessioned2020-11-16T18:03:48Z
dc.date.available2020-11-16T18:03:48Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.citationRevista de psicodidáctica (6) : 79-98 (1998)
dc.identifier.issn1136-1034
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48049
dc.description.abstractIn this work we analyse the distintive function of the accent, the intonation and syllabification. We consider the significance of these factors in the process of linguistic disambiguation. First, we present the lexical and gramatical distinctions given by means of the different positions of the accent. In the second part of the work, we analyse the relationships between focalization and intonation, together with an examination of the importance of the intonation in the distinction of the focus. In the third part of this work, after analysing the different functions of syllabification, we consider its relationship with the syntactic constituent elements. Finally, the didactic implications arised from the distinctive functions here studied are described.; En este trabajo se analizan las funciones distintivas del acento, la entonación y la silabificación: Se contempla su importancia en los procesos de desambiguación lingüística. En la primera parte del trabajo tomando como base los datos de la variedad lingüística que hemos elegido, se presentan las diferentes distinciones, tanto lexicas como gramaticales, que se realizan por medio de las diferentes posiciones del acento. En la segunda parte se analizan las relaciones entre la entonación y la focalización, así como la importancia de la entonación en la distinción del foco. En la tercera parte, analizadas las diferentes funciones de la silabificación, se contemplan las relaciones de ésta con los diferentes constituyentes sintácticos. Por último, se tienen en cuenta las implicaciones didácticas derivadas de las diferentes estrategias analizadas.; Lan honetan azentu, intonazio eta silabifikazioen funtzio linguistiko bereizleak aztertzen dira. Funtzio hauek desanbiguatze linguistikoaren prozesuetan duten baliagarritasuna ere nabarmentzen da. Lehen sekzioan, gure azterketarako aukeratu dugun barietatearen datuetan oinarrituta, azentuaren bidez lortzen diren bereizketa lexikoak zein gramatikalak aurkezten dira; era berean azentueraren ezaugarririk garrantzitsuenak ere azaltzen dira. Bigarren sekzioan, fokoa eta intonazioaren arteko loturak eta azken honen balio bereizlea ere ikertzen dira. Hirugarren sekzioan silabifikazio desberdinen funtzioak aztertuz gero, berau eta sintaxiaren osagaien arteko loturak aztertzen dira. Azkenik, funtzio bereizle hauek eduki behar dituzten inplikazio didaktikoak nabarmentzen dira.
dc.language.isospa
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleAzentu, intonazio eta silabifikazioen funtzio bereizleez
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 1998, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


Item honetako fitxategiak

Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du