Business Intelligence kultura-kudeatzaile entitate batean
Laburpena
Munduan konexio gehiago daude gizakiak baino, eta bai edo bai, gure bizitzeko etaerlazionatzeko moduak dakarren hazkunde teknologikoak, ezinbesteko mugarri bat markatu du,datuak dituenak zerbait oso baliotsua du. Adibidez, Paypal, Booking, Uber, Spotify, ... ez dira ezbankuak, ez hotel bat, ezta taxi bat, ezta ere diskografa bat, baina datuen jabe dira eta ustiatzeneta zerbitzatzen dute diru asko irabazteko.Egoera honen aurrean, DATUAN pentsatzen hasi behar da eta Donostia Kulturak biltzendituen datuak mimatu. Estrategia bat da ezin dena segundo bat ere atzeratu.Donostia Kulturak arazo larri bat du beraiekin nolabaiteko harremana duten pertsonen etaentitateen datuen sakabanatzearekin. Sakabanatze hau datuen esplorazioa zailtzen du, businessintelligence erremintekin.