MinervaLab: Jupyter Notebook-etan oinarritutako irakaskuntza-proiektu alternatiboa
Fecha
2020-12-15Autor
Gabirondo López, Jon
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
[EUS] Lan honetan Jupyter Notebook-etan oinarritutako irakaskuntza-proiektu alternatiboa sortu da: MinervaLab. Bertan, aplikazio interaktiboen bidez ikasleen parte-hartzea suspertzea bilatu da. Aplikazioak garatzerako orduan ikasleen iritzia hartu da kontuan: produktuaren azken hartzaileak haiek izango direnez, haien behar eta lan-eremuei egokitzea ezinbestekoa da. Sortutako materiala errepikagarria, identifikagarria eta eremu eta hartzaileei egokitutakoa da, horiek izan baitira lan honen helburu nagusiak. [ES] En este trabajo se ha creado un proyecto de enseñanza alternativo basado en Jupyter Notebook: MinervaLab. En ella se ha buscado fomentar la participación del alumnado a través de aplicaciones interactivas. A la hora de desarrollar las aplicaciones se ha tenido en cuenta la opinión de los alumnos: dado que los destinatarios finales del producto serán ellos, es imprescindible adaptarse a sus necesidades y áreas de trabajo. El material generado es repetible, identificable y adaptado a las áreas y destinatarios, que han sido los principales objetivos de este trabajo.