Browsing (2020) Volumen 25. Número 49 by Title
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Pantallas pequeñas diseminadas. Estudio sobre el consumo de audiovisual en jóvenes de Castilla y León
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)This paper seeks to carry out an analysis of how it is the audiovisual consumption by young people in Castilla y León.The applied methodology is an ad-hoc survey distributed to young people between the ages of 14 and 30 ... -
Reputación digital, distorsión y ruido: el caso PromoSalento
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)Social networks based on user recommendations are one of the most common sources of searching before a purchase decision. In the case of Hotel and Restaurant industry, TripAdvisor or Yelp have become habitual ways of valuing ... -
Resiliencia de la prensa local impresa frente a la sociedad digital
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)Printed editions of local press show significant resilience to the impact of the digital society within the Spanish market for printed publications. By number of mastheads and total circulation, these have proven to be the ... -
Sexuality and religion in the public sphere. Opinions of French students on mediatization of intimate sphere
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)This article explores the passive participation of French students within the construction of public opinion on sexuality and religion. The research was conducted on 375 French students’ sample, aged 18 to 23 in the second ... -
Tehnofeudalisme. Critique de économie numérique. Cédric Durand (2020). París. Éditions La Découverte
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)... -
Tensiones televisivas: el falso documental como herramienta ideológica
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)Este trabajo examina las potencialidades del falso-documental como herramienta persuasiva. Enmarcado en la teoría del imperialismo cultural se analiza Inside the War Room (BBC, 2016), programa que generó una multitud de ... -
Unfaking news. Cómo combatir la información. Raúl Magallón Rosa (2019). Madrid. Pirámide
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)... -
Visiones de la amistad. El cine del reencuentro. Francesc Sánchez Barba (2019). Roma: Aracne Editrice
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)...