Gu zetarrak zaintzen, haiek guri irakasten!
Ver/
Fecha
2021-03-22Autor
Castrillejo Ponce, Mikel
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
[EUS] Haur Hezkuntzako laugarren mailako ikasleak burututako gradu amaierako lana da.
Honetan zetarrak aztertu eta haiekin esperimentatu egingo da. Beraz lehenengo esperimentazioak Haur Hezkuntzan duen garrantzia agertuko da. Ildo beretik prozesu hori ondo bideratzeko eman behar diren pausu guztien atalak aipatu eta azaldu egiten dira. Horretaz gain zetarren historia, bizitza zikloa eta gaur egun zertarako erabiltzen diren agertuko dira lan honetan. Ondoren pentsatutako proposamena agerian egongo da bere jarduera guztiekin eta bere ebaluazioarekin batera. Zetarrekin arlo pilo landu daitezke; natura, zaintza, matematika, artea, bizitza zikloa, hizkuntza, gorputz atalak eta errespetua. Zetarrak gai zabal moduan har daitezke eta guk bide bat edo bestea har dezakegu nahi duguna lantzeko. Amaieran prozesu guztia amaitzean egindako hausnarketa pertsonala adierazten da. [EN] This is a final year work done by a fourth grade student coursing the degree of
pre-school. In this project, the silkworm will be studied and experimented. Therefore, first I
show the importance of experimentation on Early Childhood Education. The sections of all the
steps that need to be taken to guide this process successfully are mentioned and explained. In
addition, this work will present silkworm´s history, the life cycle and what they are used for
nowadays. In this proposal there will be presented differents activities and it´s evaluation. With
silkworm you can work many fields; nature, care, mathematics, art, cucle of life, language, parts
of body and respect. They can be treated as a broad topic and we can take one way or another to
work what we want. At the end, is going to be presented my personal reflection.