Show simple item record

dc.contributor.advisorMonzón González, Francisco Javier ORCID
dc.contributor.advisorAmenábar Perurena, Nere
dc.contributor.authorAmenabarro Iraola, Estibaliz
dc.date.accessioned2021-05-11T10:18:01Z
dc.date.available2021-05-11T10:18:01Z
dc.date.issued2021-04-15
dc.date.submitted2021-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/51343
dc.description575 p.es_ES
dc.description.abstractKasu azterketa honen bitartez Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikastegi batekoirakasleen arteko harreman pedagogikoak aztertu ditugu. 15 irakaslerekin osatu dakontakizuna. Irakasleen arteko harremanek izaera konplexua eta askotarikoa dute, haiennolakotasuna eta garapenak eskolako gainerako (antolakuntza) prozesu guztiei eragitendie, batez ere berrikuntza eta eskola aldaketari eraginez. Lan honek ikuspegikualitatiboa du, izaera etnografikoa. Elkarrizketa eta irudi-marrazkien elizitazioarenbidez burutu da datuen bilketa zein analisia. Emaitzei dagokienean, hezkuntza harremansare oso konplexu eta poliedrikoez osatzen den egitate bat dela nabarmendu behar da.Harreman horiek zaindu eta modu positiboan elikatzen badira, eskola egitasmoanaukera berriak suertatu daitezke, honek bestea, lankidea ulertzeko et bereganagerturatzeko modu berriak eskatzen ditu. Harreman desegokiekin erresistentzia etagatazken arriskua areagotzen da eta horrek aldi berean galga efektua eragin dezakeeskola berritzeko, aldatzeko eta azken batean ikasteko garaian. Ikerketa hau,esanguratsua bada ere, aztertu dugun errealitate hurbilari zuzendua dago, etorkizunaribegira ikerketa lerro interesgarria eta aldi berean beharrezkoa delakoan gaude.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjecteducational institutionses_ES
dc.subjectorganization and managementes_ES
dc.subjecttraining of teacherses_ES
dc.subjectgroup interactiones_ES
dc.titleIrakasleen arteko harreman pedagogikoak eskola testuinguruan: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzakoikastegi baten kasu analisiaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.holder(c) 2021 Estibaliz Amenabarro Iraola
dc.identifier.studentID13523es_ES
dc.identifier.projectID18456es_ES
dc.departamentoesDidáctica y organización escolares_ES
dc.departamentoeuDidaktika eta eskola antolakuntzaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record