Show simple item record

dc.contributor.advisorBeristain Oñederra, José Juan ORCID
dc.contributor.authorOtermin Pagola, Josu
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIAN
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.
dc.date.accessioned2021-06-15T18:26:26Z
dc.date.available2021-06-15T18:26:26Z
dc.date.issued2021-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/51894
dc.description.abstractEkonomia zirkularra garapen iraunkorra bermatzeko ezinbestekoa izango den ekonomia eredua da. Enpresak ekonomiaren motorra izanik, ekonomia linealetik zirkularrera igarotzeko trantsizio honetan paper garrantzitsua jokatuko dute. Enpresak ekonomia iraunkor honetara egokitu beharko dute eta baita marketin ekintzek ere. Lan honetan zehar ekonomiaren aldaketa global batek enpresen marketin ekintzei nola eragingo dieten aztertzea izango da, honetarako Marketin mixeko lau aldagaietan zentratuz: produktua, prezioa, komunikazioa eta banaketan.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectmarketinges_ES
dc.subjecteconomía circulares_ES
dc.subjectsostenibilidades_ES
dc.subjectempresaes_ES
dc.subjectekonomia zirkularraes_ES
dc.subjectiraunkortasunaes_ES
dc.titleNola egokitu enpresen Marketina ekonomia zirkularrera?es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-09T06:04:10Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor.
dc.contributor.degreeGrado en Administración y Dirección de Empresas;;Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister104989-835684-10
dc.identifier.gaurassign103888-835684


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record