Show simple item record

dc.contributor.advisorAtxaga Arnedo, Koldo Edorta
dc.contributor.authorDíez Pérez, Lorena
dc.contributor.otherF. CC. SOCIALES/COMUNICACION
dc.contributor.otherGIZARTE ETA KOMUNIKAZIO ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2021-06-28T14:59:45Z
dc.date.available2021-06-28T14:59:45Z
dc.date.issued2021-06-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/52067
dc.description.abstract[EUS] Berdiseinua eskatzen zuen marka bat aukeratu ondoren, Miramar Jauregia, haren diseinuaren azterketa egin da, arazo eta ahulguneak ikusteko; ondoren, merkatu zein publikoaren azterketa sakona burutu eta marka errepresentatuko duen eta aurreko logoak zituen ahulguneak konponduko dituen identitate korporatibo berria eraikitzeko.es_ES
dc.description.abstract[ES] Tras la selección de una marca que requería rediseño, el Palacio Miramar, se ha realizado un estudio de su diseño para detectar problemas y debilidades, para posteriormente realizar un análisis exhaustivo del mercado y público y construir una nueva identidad corporativa que represente la marca y solucione los puntos débiles del anterior logo.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectberdiseinuaes_ES
dc.subjectdiseinu grafikoaes_ES
dc.subjectidentitate korporatiboaes_ES
dc.titleMiramar Jauregia: marka grafikoaren berdiseinuaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-04-23T06:07:22Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
dc.identifier.gaurassign90415-835384


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)