Itemaren erregistro erraza erakusten du
Canvas LMSaren konfigurazioa, ikastaroa sortzeko gida-liburu laburra eta Moodle-ekin konparaketa
dc.contributor.advisor | Pereira Varela, Juan Antonio | |
dc.contributor.author | Eslava Fernández, Joana | |
dc.date.accessioned | 2021-08-02T08:14:29Z | |
dc.date.available | 2021-08-02T08:14:29Z | |
dc.date.issued | 2021-06-25 | |
dc.date.submitted | 2021-06-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/52617 | |
dc.description.abstract | Lan honen bidez Canvas LMS plataformaren konfigurazioa eta funtzionamendua, honetan ikastaroak nola sortzen diren adieraziko duen gida-liburu laburra eta praktikan lortutako eskarmentuan oinarrituko den Canvas LMSaren eta Moodle plataformaren arteko alderaketa egingo da. Gaur egungo hezkuntza sisteman geroz eta garrantzia handiagoa bereganatzen ari diren irakaskuntza plataformetatik “ezezaguna” zaigun Canvas LMSa aztertzea izango da lan honen helburua. Horretarako LMSak zer diren, hauek jasandako eboluzioa zein mundu mailako erabilera estatistikak, hala nola Canvas LMSaren funtzionamendua ezagutu eta bertan ikastaroak sortzeko jarraitu beharreko pausuak dokumentatu ondoren, erabiliena den Moodle plataformarekin dituen antzekotasun edota ezberdintasunak aztertzea izango da; horretarako ezaugarri eta ezarpen adierazgarrienen konparaketa garatuz. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Canvas | es_ES |
dc.subject | Moodle | es_ES |
dc.subject | LMS | es_ES |
dc.subject | ikastaroa | es_ES |
dc.subject | gida-liburua | es_ES |
dc.title | Canvas LMSaren konfigurazioa, ikastaroa sortzeko gida-liburu laburra eta Moodle-ekin konparaketa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es_ES |
dc.rights.holder | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España | * |
dc.departamentoes | Didáctica de la Lengua y la Literatura | es_ES |
dc.departamentoeu | Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika | es_ES |