Show simple item record

dc.contributor.advisorLasarte Leonet, Gema ORCID
dc.contributor.authorBerganciano Marcos, Lander
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-11-18T15:28:41Z
dc.date.available2021-11-18T15:28:41Z
dc.date.issued2021-11-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53835
dc.description53 p. -- Bibliogr.: p. 38-43
dc.description.abstract[EUS] Haurrek askotan bizitzan zehar izaten dituzten jarrera gatazkatsu edo zailtasun askok haurtzaroan bizi izan dituzten esperientzia gogorren (ACE) ondorioz izaten dira. Esperientzia hauek (abusua, abandonua edo familian emandako disfuntzioak) ikasleen garapenean eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan kalte larri ugari eragin ditzakete. Beraz, Gradu amaierako lan honen helburua ikasle hauen errealitatea ikustaraztea eta eskolaren eginkizuna zein den aztertzea da. Horretarako, eskola bateko irakasleei gaiaren inguruko galdetegia zabaldu eta abandonatuak izan diren haurrekin esperientzia handia duen aditu bati elkarrizketa sakona egin zaio.es_ES
dc.description.abstract[ES] Muchas de las actitudes conflictivas que tienen los niños son a causa de experiencias adversas que han sufrido en la infancia (ACE). Estas experiencias (abuso, abandono o disfunciones en la familia) pueden causar graves daños en el desarrollo y en la enseñanza-aprendizaje del menor. Por lo tanto, el objetivo de este trabajo fin de grado es revisar la realidad de estos niños y niñas y analizar el papel de la escuela en estos casos. Para ello se ha enviado una encuesta sobre este tema a los profesores y profesoras de una escuela y se ha hecho una entrevista profunda a un experto en experiencias de abandonoes_ES
dc.description.abstract[EN] Many of the conflictive attitudes that children have are due to adverse experiences they have suffered in childhood (ACE). These experiences (abuse, abandonment or dysfunctions in the family) can cause serious damage to the development and teachinglearning of the minor. Therefore, the objective of this end-of-degree project is to review the reality of these boys and girls and analyze the role of the school in these cases. For this, a survey on this topic has been sent to the teachers of a school and an in-depth interview has been carried out with an expert in experiences of abandonment.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectACE
dc.subjectindarkeria
dc.subjectabandonua
dc.subjectikasle adoptatuak
dc.subjectatxikimendua
dc.subjecterresilientzia
dc.subjecttrauma ondoko hazkundea
dc.subjectviolencia
dc.subjectabandono
dc.subjectalumnos adoptados
dc.subjectapego
dc.subjectresiliencia
dc.subjectcrecimiento postraumático
dc.subjectviolence
dc.subjectabandonment
dc.subjectadopted student
dc.subjectattachment
dc.subjectresilience
dc.subjectpost-traumatic growth
dc.titleHaurtzaroan esperientzia gogorrak bizi izan dituzten haurrek eskolan bizi duten errealitatearekiko gerturapenaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T06:23:38Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister114736-773344-09
dc.identifier.gaurassign109487-773344


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record