Show simple item record

dc.contributor.advisorRodríguez Miñambres, Paloma ORCID
dc.contributor.authorGarcía Montoya, Ariane
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-11-25T17:47:27Z
dc.date.available2021-11-25T17:47:27Z
dc.date.issued2021-11-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/54108
dc.description114 p. : il.-- Bibliogr.: p. 31-32, 74
dc.description.abstract[EUS] Hezkuntzaren helburuetako bat ikasleak alfabetatzea eta heztea da, eta horretarako beharrezkoa da irakurketa-idazketa irakasteko eta ikasteko prozesu on batekin hastea. Bai idazketa bai irakurketa, hezkuntzan kontuan hartu beharreko bi esparru dira, oso konplexuak baitira. Idazketaren eta irakurketaren irakaskuntza-ikaskuntzan laguntzen diguten metodo eta teoria asko izan arren, oraindik ere zailtasunak daude irakasteko, eta, batez ere, irakasleek gai horren garrantziari buruz informazio gutxi ezagutzen dute. Prozesu hori lortzeko, beharrezkoa da irakasleak etengabe harremanetan egotea irakurketa-idazketako teoria eta metodologiekin, ikasleei hobekien egokitzen zaizkienak aplikatu ahal izateko. Gradu amaierako lan honetan prozesu hori martxan jartzeko metodo desberdinak aztertzen dira eta garrantzi berezia ematen zaio metodo konstruktibistari, bereziki, Doman Metodoari. Lan honen bidez laguntza eman nahi zaio goiztiarreko irakurketa-idazketaren ikaskuntzari eta helburu bat lortzeko (ikasleak dibertitzea eta motibatzea, ikasten duten bitartean) metodorik egokiena zein den zalantzak argitzeko.
dc.description.abstract[ES] Uno de los objetivos de la educación es la alfabetización y educación del alumnado, para lo que es necesario iniciar un buen proceso de enseñanza y aprendizaje de la lecto-escritura. Tanto la escritura, como la lectura, son dos ámbitos a tener en cuenta en la educación por su complejidad. A pesar de haber numerosos métodos y teorías que nos ayudan en la enseñanza-aprendizaje de la escritura y la lectura, todavía existen dificultades para la enseñanza y, sobre todo, el profesorado conoce poco sobre la importancia de este tema. Para la consecución de este proceso es necesario que el profesorado esté en contacto continuo con las teorías y metodologías de la lecto-escritura para poder aplicar las que mejor se adapten al alumnado. En este trabajo de fin de grado se estudian diferentes métodos para poner en marcha este proceso, dando especial importancia al método constructivista, concretamente, al Metodo Doman. Con este trabajo se pretende aclarar las dudas sobre el aprendizaje de la lecto-escritura temprana y sobre cuál es el método más adecuado para lograr divertir y motivar al alumnado mientras aprenden.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectidazketa
dc.subjectirakurketa
dc.subjectirakurketa- idazketa
dc.subjectDoman metodoa
dc.subjectmetodo silabikoa
dc.subjectmetodo alfabetikoa
dc.subjectmetodo fonetiko- fonikoa
dc.subjectlectura
dc.subjectescritura
dc.subjectlectoescritura
dc.subjectmetodo Doman
dc.subjectmétodo silábico
dc.subjectmétodo alfabético
dc.subjectmétodo fónico- fonético
dc.titleIdazketa- irakurketarako baliabide desberdinak bilatzen.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T06:41:02Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes_ES
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister114386-881789-09
dc.identifier.gaurassign109542-881789


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record