Lehiakortasuna gorputz hezkuntzako saioetan
Fecha
2021-11-25Autor
Urruzuno Loinaz, Idoia
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
[EUS] Gorputz Hezkuntzako saioetan, beste ikasgaietan bezala, curriculum ofiziala lantzeaz gain ezkutuko curriculuma lantzen da. Honen bidez aspektu ezberdinak jorratzen dira: sexismoa, autoritatea eta menpekotasuna, tristura eta alaitasuna, eta lehiakortasuna. Esanak esan, lan honetan lehiakortasunak izango du garrantzia eta horrek ikasleengan eragiten dituen erantzun ezberdinak aztertu dira. Hala, lehiak sortutako ondorio kaltegarri moduan jasotakoak ezberdinak izan dira: ikasleek arauak hauts ditzakete, ikasle batzuk sufrimendua eta motibazioaren jaitsiera senti ditzakete, ikasleek emozioen hustuketa egin dezakete, agresibitatea erabil dezakete edota kideak baztertzea lehiaketa ez galtzeko konponbide bezala jo dezakete. [ES] En las sesiones de Educación Física, como en las otras asignaturas, además de trabajar el currículum oficial se trabaja el currículum oculto. A través de este se trabajan diferentes aspectos: el sexismo, la autoridad y la dependencia, tristezas y alegrías, y la competitividad. Dicho lo dicho, en este trabajo la importancia la va a tener la competitividad y se han investigado las diferentes respuestas que produce en los alumnos. Así pues, las consecuencias negativas que se han recogido han sido diferentes: los niños pueden romper las normas, otros pueden sentir sufrimiento y bajón de motivación, también pueden hacer un vaciado de emociones, utilizar la agresividad o apartar algún o alguna compañero/a para no perder la competición.