Asperger sindromea duten ikasleen gaitasunak garatzeko adierazpen artistikoaren erabilera
Fecha
2022-01-18Autor
Vargas Caño, Noelia
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
[EUS] Gaur egun, Lehen Hezkuntzan ikusten den ikasleriaren geletako aniztasunaren parte bezala, Asperger sindromea daukaten ikasleak daude. Hauek, beste batzuen artean, komunikazio eta sozializaziorako arazoak dituzte. Adierazpen artistikoa, sindrome hori duten haurrentzat eremu desberdinetan lagungarria izan daiteke. Lan honen helburua irakasleek honi guztiari buruz dituzten jakintzak eta esperientziak ezagutzea izan da. Emaitzek adierazten duten bezala, irakasle askok adierazpen artistikoan oinarritutako baliabideak erabiltzen hasi dira baina oraindik, honen inguruan duten ezagutza txikia nabarmendu da. Hala ere, hauen erabilera positiboa izan dela baieztatu dute eta honi buruz gehiago ikasteko interesa azaldu dute. [ES] Hoy día, como parte de la diversidad entre el alumnado de Educación Primaria, se encuentran los alumnos/as con síndrome de Asperger. Estos, tienen problemas, entre otros, en la comunicación y en la socialización. La expresión artística, puede ayudar a los niños/as con este síndrome en diferentes ámbitos. El objetivo de este trabajo ha sido conocer las nociones y experiencias que tiene al respecto el profesorado. Como indican los resultados, muchos de ellos han comenzado a utilizar recursos basados en la expresión artística, pero se ha destacado el escaso conocimiento que aún tienen de la misma. No obstante, han afirmado que su uso ha sido positivo y han mostrado disposición a aprender más sobre el tema. [EN] Today, as part of the diversity among Primary Educaction students, scholars with Asperger’s syndrome are found. These have problems, among others, in communication and socialization. Artistic expression can help children with this syndrome in different areas. The aim of this study was to find out about the notions and experiences of teachers have about it. As the results indicate, many of them have started to use resources based on artistic expression, but their limited knowledge of artistic expression has been highlighted. However, they have stated that their use has been positive and they have shown a willingness to learn more about the subject.