Show simple item record

dc.contributor.advisorJaureguizar Alboniga-Mayor, Joana
dc.contributor.authorPecoraro Mariñelarena, Naia
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2022-01-18T14:58:18Z
dc.date.available2022-01-18T14:58:18Z
dc.date.issued2022-01-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/55039
dc.description.abstract[EU] Gaur egun, gero eta biki gehiago eskolatzen dira euskal ikastetxeetan. Horrenbestez, gero eta guraso eta hezitzaile gehiagok bikiak nola eskolatu erabakiari aurre egiten diote. Horren aurrean, bi aukera daude: bikiak gela berean eskolatzea edo bikiak gela desberdinetan eskolatzea. Lan honetan, aukera batek zein besteak bikiengan izan ditzakeen eraginak islatzen dira. Halaber, hezitzaileek kasu bakoitzaren aurrean ikasgelan jarduteko gomendioak zehazten dira. Bikien eskolatzea gure errealitatera hurbiltzeko asmoarekin, euskal ikastetxeetako hainbat hezitzailek, familiek eta bikik ikerlan honetan parte hartu dute eta galdera desberdinei erantzun diete. Galdetegien emaitzetan, eskolen artean bereizketa sustatzen bada ere, familiek bikiak gela berean eskolatzeko joera dutela ondorioztatzen da.es_ES
dc.description.abstract[ES] En la actualidad cada vez son más los/as gemelos/as que se escolarizan en los centros vascos, por lo que cada vez más padres, madres y educadores se enfrentan a la decisión de cómo escolarizarles. Frente a ello, hay dos opciones: escolarizarles en el mismo aula o escolarizarles en diferentes aulas. En este trabajo, se reflejan los efectos que una u otra opción puede tener sobre los/as gemelos/as. Asimismo, se especifican las recomendaciones de actuación en el aula por parte de los/as educadores/as ante cada caso. Con el objetivo de acercar la escolarización múltiple a nuestra realidad, varias familias, educadores/as, y gemelos/as de centros vascos han participado en este estudio y han respondido a diferentes preguntas. En los resultados de los cuestionarios, si bien desde los centros escolares se fomenta la separación, las familias tienden a escolarizar los/as gemelos/as en el mismo aula.es_ES
dc.description.abstract[EN] Nowadays, more and more twins are being schooled in Basque schools, so more and more families and educators are faced with the decision of how to school twins. Faced with this, there are two options: schooling the twins in the same classroom or schooling the twins in different classrooms. This study reflects the effects that one or the other option may have on twins. In addition, the recommendations for classroom action by educators in each case are specified. In order to bring the schooling of twins closer to our reality, several educators, families and twins from Basque schools have participated in this study and have answered different questions. The results of the questionnaires, although the separation between schools is promoted, conclude that families tend to school twins in the same classroom.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectbikiakes_ES
dc.subjectbikien eskolatzeaes_ES
dc.subjectbikiarekiko mendekotasunaes_ES
dc.subjectbikien indibidualizazioaes_ES
dc.subjecthezitzaileen esku-hartzeaes_ES
dc.subjectgemeloses_ES
dc.subjectescolarización múltiplees_ES
dc.subjectdependencia entre gemeloses_ES
dc.subjectindividualización de gemeloses_ES
dc.subjectintervención de educadoreses_ES
dc.subjecttwinses_ES
dc.subjecttwins in schooles_ES
dc.subjectdependency between twinses_ES
dc.subjectindividualisation of twinses_ES
dc.subjectintervention of educatorses_ES
dc.titleBikien eskolatzea: ikasgela berean ala ikasgela desberdinetan?es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-04T16:08:42Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, Naia Pecoraro Mariñelarena
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister113200-867990-09
dc.identifier.gaurassign105037-867990


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record