Show simple item record

dc.contributor.advisorGilsanz López, Ainhize ORCID
dc.contributor.authorRuiz de Gordoa Zubiri, Xabier
dc.contributor.otherF. CC. ECONOMICAS Y EMPRESARIALES
dc.contributor.otherEKONOMIA ETA ENPRESA ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2022-02-02T17:23:34Z
dc.date.available2022-02-02T17:23:34Z
dc.date.issued2022-02-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/55313
dc.description.abstract[EUS] Honako lana Espainiako Gobernuak covid-19aren larrialdiari aurre egiteko erabili izan duen komunikazio estrategiaren analisia egitera bideratuta dago. Ikerketa lehen alarma egoeran fokatuko da, hau da 2020ko matxoaren 13tik ekainaren 22ra arte. Baina epe horretatik kanpo estrategia horrek zer nolako bilakaera izan duen ere azaleratu da. Alde batetik, hedabide tradizionalegan, zehazki telebista eta prentsa idatzian, izurriteak izan duen eragina aztertu da, ondoren Gobernuak hedabide horietan izan duen jokaera aztertzeko. Bestetik, gaur egun arlo komunikatiboan hain garrantzitsuak diren sare sozialetan estrategia hori nola aplikatu den ikertu da Twitter, Facebook eta Instagramen. Azkenik, estrategia horretan barneratzen diren bi kanpainei buruzko informazioa bildu da. Eta, gainera, Gobernuaren mezua zabaltzen eta indartzen lagundu duten bi kasuen analisia egin nahi izan da gobernuz kanpoko agenteen kolaborazioaren adibide gisa.es_ES
dc.description.abstract[SPA] Este trabajo tiene como objetivo analizar la estrategia de comunicación utilizada por el Gobierno de España para afrontar la crisis provocada por el Covid-19. La investigación se centra en el periodo entre el 13 de marzo y el 22 de junio de 2020. Pero también se ha querido apreciar el desarrollo de dicha estrategia fuera de ese periodo. Por un lado, se ha analizado el impacto de la pandemia en los medios tradicionales, concretamente en televisión y prensa, para después dilucidar de qué manera ha utilizado el Gobierno esos medios. Por otro, se ha querido estudiar cómo se ha aplicado esa estrategia comunicativa en las redes sociales, concretamente en Twitter, Facebook e Instagram. Por último, se ha recogido información sobre dos campañas encuadradas en todo este proceso. Además. la colaboración de agentes externos al Gobierno de España ha desempeñado también un importante papel a la hora de ayudar a potenciar y difundir el mensaje del Ejecutivo, por lo que se ha decidido exponer dos ejemplos al respecto.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectEspainiako Gobernuaes_ES
dc.subjectkomunikazio estrategiaes_ES
dc.subjectlarrialdiaes_ES
dc.subjectsare sozialakes_ES
dc.subjectTwitteres_ES
dc.subjectFacebookes_ES
dc.subjectInstagrames_ES
dc.subjecthedabide tradizionalakes_ES
dc.subjectinfluenceres_ES
dc.subjectco-creationes_ES
dc.subjectinfluencer marketinges_ES
dc.titleEspainiako Gobernuak Covid-19aren larrialdian aplikatutako komunikazio estrategiaren analisiaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-24T06:28:56Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
dc.contributor.degreeGrado en Marketinges_ES
dc.contributor.degreeMarketineko Gradua
dc.identifier.gaurregister115790-886069-09
dc.identifier.gaurassign118792-886069


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)