Show simple item record

dc.contributor.advisorMarzabal Albaina, Iñigo ORCID
dc.contributor.authorDel Bado Jaramago, Asier
dc.contributor.otherF. CC. SOCIALES/COMUNICACION
dc.contributor.otherGIZARTE ETA KOMUNIKAZIO ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2022-03-01T16:49:44Z
dc.date.available2022-03-01T16:49:44Z
dc.date.issued2022-03-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/55617
dc.description.abstractLan honetan bi bideo-jokoen narratiba aztertzen da. Nahiz eta bi kasuetan istorio zehatz bat kontatu, bakoitza garatzeko era guztiz ezberdina da. Azterketa, jokalariak narratiban eragiteko eran oinarritzen da. Honen bidez, bideo-joko narratibaren potentziala aditzera eman eta euskarazko bideo-joko terminologian oinarri bat jarri nahi da.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es
dc.subjectbideo-jokoaes_ES
dc.subjectnarratiba
dc.subjectegitura
dc.titleBideo-joko narratibaren gaitasunak. Bi kasuren azterketa: The Last of Us eta The Legend of Zelda: Breath of the Wildes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-04-29T08:38:25Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución (cc by)
dc.contributor.degreeGrado en Comunicación Audiovisual;;Ikus-entzunezko Komunikazioko Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign106262-883799


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución (cc by)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución (cc by)