Show simple item record

dc.contributor.authorFernández Lasarte, Oihane ORCID
dc.date.accessioned2022-03-28T09:46:53Z
dc.date.available2022-03-28T09:46:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationHik Hasi 238 : 18-24 (2019)es_ES
dc.identifier.issn1135-4690
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/56101
dc.description.abstractNerabeen eta gazteen eskola-errendimenduan eta eskola-inplikazioan zer faktorek eragiten duten aztertu du oihane fernandez lasartek, Euskal Herriko Unibertsitateko psikor ikerketa taldeko ikertzaileak. Ikaslearen babes soziala, adimen emozionala eta autokontzeptua arrakasta akademikoarekin lotuta daudela baieztatu dute emaitzek. Horregatik, garrantzitsua iruditu zaio hiru kontzeptu horietan atentzioa jartzea eta horiek indartzeari begira lan egitea eskola-komunitatea osatzen duten eragile guztiok. Ikerketak argi erakutsi du, halaber, alde nabarmena dagoela mutilen eta nesken artean, adimen emozionalari, autokontzeptuari eta eskola-egoerari dagokienez. Mutilek emaitza hobeak azaldu dituzte aldagai psikologikoetan, eta neskek, berriz, eskola-errendimenduan. Ikerketak emandakoaz luze eta zabal hitz egin du Fernandez Lasartek Hik Hasirako.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherXangorin, Koop. Elk.Txikiaes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.titleAldagai psikologikoak indartuz hobetuko ditugu eskola-errendimendua eta eskola-inplikazioaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.holder© Xangorin, Koop. Elk.Txikiaes_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.hikhasi.eus/Artikuluak/20190501/OIHANE__FERNANDEZ._EHU-KO_IRAKASLEA_ETA_IKERLARIA:_Aldagai_psikologikoak_indartuz_hobetuko_ditugu__eskola-errendimendua_eta__eskola-inplikazioaes_ES
dc.departamentoesDidáctica y organización escolares_ES
dc.departamentoeuDidaktika eta eskola antolakuntzaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record