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dc.contributor.authorAlonso Jurnet, Ángela
dc.contributor.authorLarrondo Ureta, Ainara ORCID
dc.date.accessioned2022-09-08T10:19:48Z
dc.date.available2022-09-08T10:19:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationZer 27(52) : 217-240 (2022)
dc.identifier.issn1137-1102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/57556
dc.description.abstractLos años 2018 y 2019 han marcado un punto de inflexión en la percepción científica, social y comunicativa del cambio climático. Este escenario pone de relieve la importancia de los medios de comunicación como agentes esenciales en la concienciación medioambiental. Bajo esta premisa, se han analizado las noticias web de EITB.eus sobre cambio climático desde 2013 hasta 2020, con el objetivo de encontrar los puntos más fuertes y débiles en la aplicación de la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) a la temática medioambiental. Se han hallado fortalezas como la amplia inclusión de frames sociales y científicos, y debilidades como la inexistencia de una comunicación continua del cambio climático.; Azken hamarkadan Europako irrati-telebista publikoek ahalegin handiak egin dituzte beren Gizarte Erantzu-kizun Korporatiboko (GEKko) ekintzak hobetzeko, bere stakeholder nagusiari begira, hau da, herritarrei begira. Aldi berean, klima-aldaketaren pertzepzio zientifiko, sozial eta komunikatiboari dagokienez 2018 eta 2019 urteak inflexio-puntu izan ziren, komunikabideak funtsezko faktore bihurtuz ingurumenarekiko kontzientziazioan. Alde horretatik, EITB azterlan interesgarria da, ingurumen-kazetaritzarekin duen konpromiso bereziagatik (EITB, 2019). Premisa horretatik abiatuta, artikulu honek 2013 eta 2020 artean EITB.eus webgunean klima-aldaketari buruz argitaratutako albisteak aztertzen ditu, ingurumenari dagokionez GEK aplikatzean indarguneak eta ahulguneak azaleratzeko asmoz. Azterlanak ondorioztatzen duenez, hainbat indargune aurkitu dira, hala nola, frame sozial eta zientifikoak txertatzea, baina baita ahulguneak ere, besteak beste, klima-aldaketari buruzko etengabeko komunikaziorik ez egotea.; In the last decade, Public Broadcasters in Europe have been making significant efforts to improve their CSR actions towards their main stakeholder, the public. At the same time, the years 2018 and 2019 settled down a turning point in the scientific, social and communicative perception of climate change, which has helped to highlight the role of the media as essential agents in environmental awareness. In this respect, EITB it is an interesting case study, for its particular commitment to environmental journalism (EITB, 2019). Under this premise, this article analysis web news on climate change of EITB.eus from 2013 to 2020, with the aim of finding the strongest and weakest points in the application of Corporate Social Responsibility (CSR) to climate change related issues. As the study concludes, environmental coverage evidences strengths such as the broad inclusion of social and scientific frames, as well as weaknesses such as the lack of continuous communication of climate change.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.titleIngurumeneko informazio-tratamendua Gizarte Erantzukizun Korporatiboaren (GEKaren) ikuspegitik: EITB.eus-en kasuaren azterketa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
dc.identifier.doi10.1387/zer.23012


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