Show simple item record

dc.contributor.advisorMarzabal Albaina, Iñigo ORCID
dc.contributor.advisorFresneda Delgado, Iratxe ORCID
dc.contributor.authorUrcola Eceiza, Eider
dc.date2024-07-12
dc.date.accessioned2022-09-23T07:04:58Z
dc.date.available2022-09-23T07:04:58Z
dc.date.issued2022-07-12
dc.date.submitted2022-07-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/57810
dc.description429 p.es_ES
dc.description.abstractAndrei Zvyagintsev zine errusiarren "New Wave" korronteko zine zuzendari ospetsuenetarikoa eta sarituenetarikoa da. Andrei Tarkovskyren ondorengo ere izendatu dute. 5 luze-metrailen sortzaile, aipagarria da filmak egiteko eta ulertzeko duen gaitasuna; koherentzia mantenduz narratibatik hasi eta formaraino bere lan guztietan. Filmak errusiar gizartearen irakurketa alegorikoak dira, istorio partikularrak erabiliz gizartearen egoera marrazteko. Alabaina, hori baina haratago doa Zvyagintsev, galdera eta dilema etikoak ere pantailaratzen baititu bere filmetan: gizontasuna, boterearen funtzionamendua, giza natura, edota giza erantzukizuna besteak beste.Izaera poetikoa bere marka propioaren adierazle, goi mailako zuzendari bilakatuz. Baina, hala ere, lan gutxi daude, eta ikuspuntu partzial bat baino ez dute eskaintzen. Beste askoren artean, adibidez, Dink-en 2014. urteko artikuluak (hiru film bakarrik aztertzen ditu), Kondyuken 2016.urteko artikulua (ikuspuntu erlijiosoa bakarrik lantzen du) edota Sinclairren 2014.urteko artikulua (gizontasuna bakarrik aztertzen du). Hori dela eta, gabeziaz arduraturik, tesi honen helburuak hauexek dira:- Andrei Zvyagintseven filmografia osotasunean aztertuko duen analisi bategitea akademian dagoen hutsunea betetzeko.- Aditzera eraman bere filmografia osoan dagoen koherentzia, eta zuzendariaren izaera artistikoa ezberdintzen duen zigilu pertsonala definitu. Hau da, bere filmetan zehar errepikatzen diren hainbat ezaugarriren izaerak eta funtzionamenduak aztertu: ezaugarri tematikoak, narratiboak eta formalak.- Bere filmografiaren irakurketa alegoriko-politikoa egitea, hots, aztertu nola istorio partikularrak erabiliz egungo Errusiar politikaren egoera adierazten duen.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectcinematographyes_ES
dc.subjectsymbolses_ES
dc.subjectpolitical phylosophyes_ES
dc.subjectcinematografíaes_ES
dc.subjectsímboloses_ES
dc.subjectfilosofía políticaes_ES
dc.titleAndrei Zvyagintseven zinema: hausnarketa morala eta politikoa.es_ES
dc.title.alternativeAndrei Zvyagintseven cinema: a moral and political reflection.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.rights.holder(cc)2024 EIDER URCOLA ECEIZA (cc by-nc-nd 4.0)
dc.identifier.studentID702071es_ES
dc.identifier.projectID20949es_ES
dc.departamentoesComunicación audiovisual y publicidades_ES
dc.departamentoeuIkus-entzunezko komunikazioa eta publizitateaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España