Now showing items 5-8 of 73

    • Thumbnail

      “Itsaslamina-isatsa” ipuinaren lanketa estrategia dramatikoen bitartez 

      Uria Iriarte, Esther ORCID (GANDERE, 2023)
      Esther Uria Iriartek gida didaktiko bat egin du, “ITSASLAMINA-ISATSA” ipuina genero-ikuspegitik lantzeko estrategia dramatikoak erabiltzea proposatzen duena. Material didaktiko hori familian, eskolan eta/edo unibertsitatean ...
    • Thumbnail

      Genero parekidetasuna behatzeko tresna 

      Atxukarro, Klara; Ceballos, Maria; Etxeberria, Maider; Fernandez de Gorostiza, Ane; Intxausti Intxausti, Nahia ORCID; Bereciartua Cendoya, Justo (GANDERE, 2018)
      Tresna honek Haur Hezkuntzako irakasleengan generoari lotutako praktiken inguruko gogoeta bultzatu nahi du.
    • Thumbnail

      Boletín 4. Buletina 

      Intxausti Intxausti, Nahia ORCID; Uria Iriarte, Esther ORCID; Rodríguez Miguel, Sandra; Larrazabal Arrieta, Ianire; Yarza González, Eider (GANDERE, 2022)
      Laugarren buletinak “Aniztasun funtzionalera hurbilduz genero perspektiba intersekzionaletik” izena dauka. Buletinaren helburua izan da aniztasun funtzionala duten emakumeen inguruko ikerketak, esperientziak eta baliabideak ...
    • Thumbnail

      Boletín 3. Buletina 

      Zubiri Esnaola, Harkaitz; Ugalde Lujambio, Leire (GANDERE, 2021)
      GANDERE Taldeak, lagungarriak izan daitezkeen baliabide eta ikerketak identifikatu, sustatu eta hedatu nahi ditu hezkuntza testuinguru desberdinetan: eskolan, familian, mediatikoan eta sozialean. Hirugarren buletin honek ...