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dc.contributor.authorMartínez García de Leaniz, Patricia
dc.contributor.authorCastro González, Sandra
dc.date.accessioned2023-01-23T17:12:24Z
dc.date.available2023-01-23T17:12:24Z
dc.date.issued2023-01-18
dc.identifier.citationCuadernos de Gestión 23(1) : 7-9 (2023)es_ES
dc.identifier.issn1131-6837
dc.identifier.issn1988-2157
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59429
dc.description.abstract[EN] This special issue of the Management Letters / Cuadernos de Gestión is dedicated to presenting those articles that are included as part of the special issue on consumer behavior and sustainable issues and that highlight marketing’s important role in encouraging sustainable consumption. The first part of this editorial presents six articles that structure this special issue. The second part examines the concept of sustainable marketing and the most effective ways to change consumer behaviour to become more sustainable.es_ES
dc.description.abstract[ES] Este número especial de Management Letters / Cuadernos de Gestión está dedicado a presentar aquellos artículos que se incluyen como parte del número especial sobre el comportamiento del consumidor y su vínculo con aspectos sostenibles y destaca el importante papel del marketing en el fomento del consumo sostenible. La primera parte de esta editorial presenta los seis artículos que estructuran este número especial. La segunda parte de este editorial examina el concepto de marketing sostenible y las formas más efectivas para modificar los comportamientos de los consumidores de modo que sean más sostenibles.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherInstituto de Economía Aplicada a la Empresa (Universidad del País Vasco UPV/EHU)es_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectsustainabilityes_ES
dc.subjectbusiness ethicses_ES
dc.subjectsharing economyes_ES
dc.subjectconsumer behaviores_ES
dc.subjectbrandinges_ES
dc.subjectsocial networkses_ES
dc.subjectgenerationses_ES
dc.subjectsostenibilidades_ES
dc.subjectética empresariales_ES
dc.subjecteconomía colaborativaes_ES
dc.subjectcomportamiento del consumidores_ES
dc.subjectmarcaes_ES
dc.subjectredes socialeses_ES
dc.subjectgeneracioneses_ES
dc.titleConsumer behavior on sustainable issueses_ES
dc.title.alternativeComportamiento del consumidor en relación a la sostenibilidades_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.holder(cc) 2023 by-nc-nd This article is distributed under the terms of the Creative Commons Atribution 4.0 Internacional Licensees_ES
dc.relation.publisherversionhttps://www.ehu.eus/cuadernosdegestion/revista/en/published-issues/articulo?year=2023&vol=23&num=1&o=1es_ES
dc.identifier.doi10.5295/cdg.221853pm


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(cc) 2023 by-nc-nd This article is distributed under the terms of the Creative Commons Atribution 4.0 Internacional License
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