Show simple item record

dc.contributor.authorZubiri Esnaola, Harkaitz
dc.contributor.authorUgalde Lujambio, Leire
dc.date.accessioned2023-02-15T15:51:00Z
dc.date.available2023-02-15T15:51:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2952-1254
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59862
dc.description.abstractGANDERE Taldeak, lagungarriak izan daitezkeen baliabide eta ikerketak identifikatu, sustatu eta hedatu nahi ditu hezkuntza testuinguru desberdinetan: eskolan, familian, mediatikoan eta sozialean. Hirugarren buletin honek “0 indarkeria 0 urtetik” du izenburu eta bere helburua eskola eremuan ematen diren jazarpen eta indarkerien oinarrian dauden sustraiak azaleratzea izateaz gain, hauei 0 urtetik hasita eskola eremuan nola aurre egin diezaiokegun aurkeztea da. Horretarako, lehenik eta behin, Harkaitz Zubirik ikastetxeetan indarkeriari aurre egiteko martxan jartzen den edozein ekimenen oinarrian ebidentzia zientifikoak egoteak duen garrantziaz arituko da, ebidentzia hauen edukiak gure eskura jarriz. Bigarrenik, Elkar Hezi ikastetxeko Martin Jauregialzo, Leire Arietaleanizbeaskoa eta Juankar Olaetak indarkeriari 0 urtetik aurre egiteko beraien ikastetxean abian jarri dituzten ekimenak eta hauek sutengatzen dituen testuingurua zein den azalduko digute. Eta azkenik, Leire Ugaldek, Bigarren Hezkuntzan aurrera eraman den eta emaitza oso onak lortu dituen MEMO4LOVE ikerketa proiektuaren berri emango digu.es_ES
dc.description.abstractGANDERE Taldeak, lagungarriak izan daitezkeen baliabide eta ikerketak identifikatu, sustatu eta hedatu nahi ditu hezkuntza testuinguru desberdinetan: eskolan, familian, mediatikoan eta sozialean. Hirugarren buletin honek “0 indarkeria 0 urtetik” du izenburu eta bere helburua eskola eremuan ematen diren jazarpen eta indarkerien oinarrian dauden sustraiak azaleratzea izateaz gain, hauei 0 urtetik hasita eskola eremuan nola aurre egin diezaiokegun aurkeztea da. Horretarako, lehenik eta behin, Harkaitz Zubirik ikastetxeetan indarkeriari aurre egiteko martxan jartzen den edozein ekimenen oinarrian ebidentzia zientifikoak egoteak duen garrantziaz arituko da, ebidentzia hauen edukiak gure eskura jarriz. Bigarrenik, Elkar Hezi ikastetxeko Martin Jauregialzo, Leire Arietaleanizbeaskoa eta Juankar Olaetak indarkeriari 0 urtetik aurre egiteko beraien ikastetxean abian jarri dituzten ekimenak eta hauek sutengatzen dituen testuingurua zein den azalduko digute. Eta azkenik, Leire Ugaldek, Bigarren Hezkuntzan aurrera eraman den eta emaitza oso onak lortu dituen MEMO4LOVE ikerketa proiektuaren berri emango digu.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherGANDEREes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.titleBoletín 3. Buletinaes_ES
dc.title.alternative0 indarkeria 0 urtetikes_ES
dc.title.alternativeViolencia 0 desde los 0 añoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres_ES
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España