Show simple item record

dc.contributor.advisorAróstegui Barandica, Igone
dc.contributor.authorArrazola Barandiaran, Maite
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-02-20T16:50:24Z
dc.date.available2023-02-20T16:50:24Z
dc.date.issued2023-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59967
dc.description.abstract[EU] Indarkeriari aurre egitea gizartearen helburu nagusietako bat da eta komunitate zientifikoaren aburuz honi aurre egiteko gakoa prebentzioa da. Egungo indarkeriaren aurkako programen artean Ausarten Kluba dago; gatazken prebentzio eta kudeaketa modelo dialogikotik bideratzen duen programa. Lan honetan Ausarten Kluba programaren eraginkortasuna eta programa garatzeko jarraitu beharreko oinarrizko pausoak aztertuko dira. Baita programa hau aplikatzeko lanean ari den komunitatearen pertzepzioa ere. Horretarako, Bilboko eskola publiko baten kasu-azterketa egin da metodologia komunikatiboaren bidez. Emaitzen arabera, eredu dialogikoa ezartzea prozesu luze eta konplexua da eta eskola honetako Ausarten Kluba honen hastapenean dago oriandik. Hala ere, lekukoen pasibitatea indarkeriaren aurrean hein haundi batean zapuztu du eta komunitateko gatazkak gutxitzea lortu du.
dc.description.abstract[ES] La lucha contra la violencia es uno de los principales objetivos de la sociedad y la comunidad científica considera que la prevención es la clave para combatirla. Entre los programas actuales contra la violencia se encuentra el Club de los Valientes, un programa que orienta la prevención y gestión de conflictos desde el modelo dialógico. En este trabajo se analizará tanto la eficacia del programa y los pasos básicos a seguir para su desarrollo, como la percepción de la comunidad que está trabajando en su aplicación. Para ello, se ha realizado un estudio de caso de una escuela pública de Bilbao a través de la metodología comunicativa. Según los resultados, la implantación del modelo dialógico es un proceso largo y complejo y el Club de los Valientes de esta escuela está en sus inicios. Sin embargo, han disminuido la pasividad de los testigos ante situaciones de violencia y los conflictos en la comunidad.
dc.description.abstract[EN] The campaign against violence is one of society's main objectives and the scientific community believes that prevention is the key to combating it. Among the current programs is the Brave's Club, a program that focuses on prevention and conflict management from a dialogic perspective. This paper will analyze both the effectiveness of the program and the basic steps to be followed for its development, as well as the perception of the community that is working on its application. For this purpose, a case study of a public school in Bilbao has been carried out through the communicative methodology. According to the results, the implementation of the dialogic model is a long and complex process and the Brave's Club of this school is in its first stages.However, the witnesses passive approach when facing a conflict has diminished as well as the conflicts of the community themselves.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleAusarten Kluba: gatazkak prebenitzeko eta konpontzeko eredu dialogikoa. Bilboko eskola publiko baten kasu-azterketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T12:43:52Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2022, Maite Arrazola Barandiaran
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister122407-879632-09
dc.identifier.gaurassign120523-879632


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record