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dc.contributor.advisorLasarte Leonet, Gema ORCID
dc.contributor.authorArteche Álvarez, Josu
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2023-03-03T17:34:05Z
dc.date.available2023-03-03T17:34:05Z
dc.date.issued2023-03-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60219
dc.description57 p. : il.-- Bibliogr.: p. 36-41
dc.description.abstract[EUS] Ikasleak banaka aztertuz gero guztiak desberdinak direla beha daiteke, hots, bakoitzak egoera, motibazio, erritmo, helburu, gaitasun eta gertaera desberdinak dituela. Ikusten nekezak badira ere, talde horren baitan adbertsitate goiztiarrak pairatutako haurrak aurki ditzakegu, Adverse Childhood Experiences (ACE) moduan ezagutzen dena. Honakoa kontuan hartuz, plazaratutako lan honen helburu nagusia ikasleek jasan duten adbertsitate goiztiarrera (ACE) hurbilpena egitea da. Horretarako hurrengo orrialdetan zehar adbertsitate goiztiar (ACE) kontzeptuarekin harremana duten gaien azterketa bibliografikoa egiteaz gain, eskolak haur hauei ematen dien erantzunaren lagin txiki bat ikertu eta aztertuko da.es_ES
dc.description.abstract[ES] Si se analiza al alumnado individualmente se observa que todos son diferentes, es decir, cada uno tiene situaciones, motivaciones, ritmos, objetivos, capacidades y hechos diferentes. Aunque son difíciles de ver, dentro de este grupo podemos encontrar niños y niñas que han sufrido adversidades tempranas, lo que se conoce como Adverse Childhood Experiences (ACE). Teniendo en cuenta lo anterior, el objetivo principal de este trabajo es hacer una aproximación a la adversidad temprana (ACE) que ha sufrido el alumnado. Para ello, a lo largo de las siguientes páginas, además de realizar un análisis bibliográfico de los temas relacionados con el concepto de adversidad temprana (ACE), se estudiará y analizará una pequeña muestra de la respuesta de la escuela a estos niños.es_ES
dc.description.abstract[EN] When analysing individual pupils, we can observe that they are all different, i.e. each one has their own situations, motivations, rhythms, objectives, abilities and facts. Although they are difficult to notice, within this group we can find children who have suffered early adversities, which are known as Adverse Childhood Experiences (ACE). Bearing this in mind, the main objective of this work is to provide an approach to the early adversity (ACE) that the students have suffered. For this purpose, throughout the following pages, in apart from carrying out a bibliographical analysis of the issues related to the concept of early adversity (ECA), a study and analysis of the school's response to these children will be presented.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectACE
dc.subjectadbertsitatea
dc.subjecttrauma
dc.subjectatxikimendua
dc.subjecterresilientzia
dc.subjecteskola
dc.subjectirakasleak
dc.subjectadversidad
dc.subjectapego
dc.subjectresiliencia
dc.subjectescuela
dc.subjectprofesorado
dc.subjectadversity
dc.subjectattachment
dc.subjectresilience
dc.subjectschool
dc.subjectteachers
dc.titleAdbertsitate goiztiarra bizi izan duten ikasleengana hurbiltze asmoz ikertzenes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-20T07:00:32Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2022, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister123477-916022-09
dc.identifier.gaurassign125149-916022


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