Show simple item record

dc.contributor.advisorArcediano Salazar, Rosa
dc.contributor.authorMartínez Varela, Odei
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2023-03-03T18:09:10Z
dc.date.available2023-03-03T18:09:10Z
dc.date.issued2023-03-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60241
dc.description45 p. -- Bibliogr.: p. 37-41
dc.description.abstract[EUS] GrAL honen helburua Bapne metodoa gorputz-hezkuntzako ikasgaian txertatzea da. Metodo horren ezaugarria gorputz-perkusioa lantzea da, trebetasun fisikoak eta arreta eta memoria lantzeko. Lanaren hasieran atal teoriko bat dago, metodologian landuko diren atalak azaltzen dituena. Behin zati teorikoa eginda, alde praktikoa aurkitzen da. Atal horren helburua, ikasleari gorputz-hezkuntzako eskoletan ekintzak ondo gauzatzea eragiten dioten trebetasun fisikoak haurrekin lantzea da. Bestetik, haurrek ikastetxeko ikasgelan behar duten arreta lantzea da, hau ezin bestekoa delako geletan lan egiteko. Lanaren amaieran, saioen sekuentzia aurkitzen da.
dc.description.abstract[ES] El propósito de este GrAL, es insertar el método Bapne en las clases de educación física, el cual se caracteriza por trabajar la percusión corporal para trabajar las habilidades físicas y la atención y la memoria. Al principio del trabajo se encuentra un apartado teórico donde se explican los apartados que se trabajaran en la metodología. Una vez hecha la parte teórica, se encuentra la parte práctica, por la que el propósito es trabajar con los niños las habilidades físicas que son las que hacen al alumno ejecutar bien las acciones en las clases de educación física, por otro lado se va a buscar trabajar la atención, que es la característica que los niños necesitan para atender y trabajar en clase. Al final del trabajo se encuentran la secuencia de las sesiones que se llevarán a cabo.
dc.description.abstract[EN] The purpose of this GRAL is to insert the Bapne method in physical education lessons, which is characterized by working on body percussion to work on physical skills, attention and memory. At the beginning of the work, there is a theoretical part in which the sections that are worked on in the methodology are explained. Once the theoretical part is explained, there is the practical part, in which the purpose is to work with the children on the physical skills that are those that make the student perform well the actions in the physical education lessons. On the other hand, it is going to seek to work the attention that children need to attend and work in class.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBAPNE metodoa
dc.subjectkoordinazioa
dc.subjectlateraltasuna
dc.subjectgorputz-perkusioa
dc.subjectarreta
dc.subjectmétodo BAPNE
dc.subjectcoordinación
dc.subjectlateralidad
dc.subjectpercusión corporal
dc.subjectatención
dc.subjectBAPNE method
dc.subjectcoordination
dc.subjectlaterality
dc.subjectbody percussion
dc.subjectattention
dc.titleGorputz perkusio eta Bapne metodoa Gorputz Hezkuntzako ikasgaianes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-22T09:04:56Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2022, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister124455-831710-09
dc.identifier.gaurassign125273-831710


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record