Show simple item record

dc.contributor.advisorBilbao Bilbao, María Begoña
dc.contributor.advisorPérez Urraza, Maria Carmen
dc.contributor.advisorGaray Ruiz, Urtza
dc.contributor.authorOianguren Txurruka, María Arrate
dc.date.accessioned2023-10-05T07:06:10Z
dc.date.available2023-10-05T07:06:10Z
dc.date.issued2023-07-06
dc.date.submitted2023-07-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/62740
dc.description541 p.es_ES
dc.description.abstractIkerketa irakasleen ebaluazioan zentratu da. Gaur eguneko hezkuntza sistema guztietan irakasleen ebaluazioa ekidin ezineko eginbehar bezala azaltzen da, irakasleen kalitatea, hezkuntza sistemaren kalitatearekin erlazionatzen delako. Legeak lege, oraindik ez da EAE-n inolako planteamendu sistematikorik martxan jarri. Gure ikerketan, ebaluazioaren lehen mailako protagonista izango liratekeen irakasleen iritzia jaso eta administrazioko ordezkari edo kudeatzaile, guraso eta ikasleen iritziarekin alderatu da. Denen hitz eta usteak jasota, adostasun eta desadostasunak aztertu ondoren, ebaluazio eredu bideragarri baten ildoak zehaztu dira.Behin ikerketa egin ondoren, baldintza zehatz batzuk beteko lituzkeen ebaluazio batekiko aldeko jarrera eta giro egokia dagoela ondorioztatu ahal izan dugu. Adostasunak zein aspektutan aurkitu diran eta zeintzuk diren eztabaidagai ondorioztatuta, ebaluazioaren ildo proposamenak aurkeztu ditugu.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectpupil and student assessmentes_ES
dc.subjectevaluación de los alumnoses_ES
dc.titleIrakasleen ebaluazioa EAE-n. Protagonista eta eragileek EAEko irakasleen ebaluazioari buruz duten iritzien azterketa.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.holder(c)2023 MARIA ARRATE OIANGUREN TXURRUKA
dc.identifier.studentID792330es_ES
dc.identifier.projectID16477es_ES
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record