Umorea eta publizitatea: Sra. Rushmore agentziaren kasu-ikerketa
Fecha
2024-05-09Autor
López-Pastor Santamaría, Irati
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
[EU] Gradu Amaierako Lan hau Sra. Rushmore publizitate- agentziak egiten duen umorearen
erabilerari buruzko azterketa da. Horretarako, agentzia bera izan da lanaren iturri nagusia,
informazio kuantitatibo eta kualitatiboa aztertuz eta aurretiko teoriekin aldenduz. Bi ikerketa-
teknika erabili dira: agentziak 2022.urterarte landu dituen 58 marken eduki orokorren analisi
kuantitatiboa, web orriaren arabera; eta marko teorikoan aukeratutako umore moten spot
adierazgarrienen azterketa kualitatiboa. Ikerketa honen helburu nagusia telebistan egiten den
publizitatean umorearen kategorizazioa eta joerak aztertzea da. Era berean, emozioetara jotzen
duten publizitate- estrategien egoera aztertuko da, eta markek eta produktuek erabiltzen duten
umore eta sinbologia motarekin duten harremana ezarriko da. Emaitzen antzeko diskurtsoa
erakutsi dute inbertsio gutxiko enpresetan, baina produktuekiko erantzukizun handiagoa duten
marketan heterogeneotasuna aztertu da.