Show simple item record

dc.contributor.advisorPérez Urraza, María Carmen ORCID
dc.contributor.advisorBilbao Bilbao, María Begoña
dc.contributor.authorAristizabal Llorente, María Pilar ORCID
dc.contributor.otherDidáctica y organización escolar/Didaktika eta eskola antolakuntzaes
dc.date.accessioned2012-06-22T09:28:59Z
dc.date.available2012-06-22T09:28:59Z
dc.date.issued2011-02-25
dc.date.submitted2011-02-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/8138
dc.description391 : graf.es
dc.description.abstractTesi honen helburu nagusia da, Gasteizko Irakasle Eskolako 3. mailako ikasleek zein irakasleek, gizon eta emakumeen berdintasuna nola hautematen duten mugatzea, gai honi buruz dituzten usteak eta gogoetak ezagutzea eta formazioa hobetzeari begira egiten dituzten proposamenak jasotzea. Bestalde, generoari eta neska-mutilen berdintasunari tradizionalki Hezkuntza Sisteman eman zaion trataera ezagutzea. Ikerketa hau, kasu azterketa bat da, Gasteizko Irakasle Eskolako Kasua, hain zuzen ere. Irakasle Eskolako egoera errealitate horren partaideen begietatik ezagutu eta ulertu nahi da. Informazioa galdetegien bitartez jaso da ikasle zein irakasleengandik, eta, hainbat eztabaida-talde burutu dira eurekin galdetegian jasotako informazioa osatzeko eta alderatzeko. Datuen azterketarako NVivo 8 programa erabili da, batez ere, kategorizazioa egiteko. Ondorioek erakusten dute ikasleen ustez hezkuntzan desberdintasunik ez dagoela eta ez dutela lehentasunezko gaia ikusten eta. Modu berean erakusten dute, kontziente ez izan arren, ikasleek generoko estereotipoak oso barneratuta dituztela eta zailtasunak dituztela desberdintasunak eta egoera diskriminatzaileak antzemateko. Irakasleen aldetik, ikasgai baten falta nabarmentzen da, baina, ekimenak aurrera eramateko ahalmena eta gogoa dagoela ikusten da. Tesiaren amaieran hemendik aurrera zabaltzen diren lan-ildoak aipatzen diraes
dc.language.isoeuses
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzuaes
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectmétodos pedagógicoses
dc.titleEmakume eta gizonen berdintasuna irakasleen formazioan : Gasteizko Irakasle Eskolaren kasuaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.holder(c)2011, María Pilar Aristizabal Llorente
dc.relation.publisherversionhttp://www.argitalpenak.ehu.es/p291-content/eu/contenidos/informacion/se_indice_tescspdf/eu_tescspdf/adjuntos/PILAR%20ARISTIZABA.pdfes
dc.departamentoesDidáctica y organización escolares_ES
dc.departamentoeuDidaktika eta eskola antolakuntzaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record