Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.authorLasarte Leonet, Gema ORCID
dc.date.accessioned2012-09-11T09:52:20Z
dc.date.available2012-09-11T09:52:20Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationIkastorratza, e-Revista de didáctica 7 : 1-17 (2010)es
dc.identifier.issn1988-5911
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/8589
dc.description.abstract[EUS] Irakurriaren ulermenaren eremu ezin zabalagora hurbiltzeko hainbat arlo ukituko ditugu artikulu honetan. Lehenik eta behin, gai honen gaineko garraztasunak arintzeko Wiki bat diseinatu dugu eta bertan hainbat atal ikuskatuko ditugu. Wiki hau, Lehen Hezkuntzako nahiz DBHko hainbat irakasleekin landu da, beti ere, irakurriaren ulermena eskolan zertan hobetu daitekeen ikusteko. Beraz, artikuluarekin batera wikiaren jarraipena egitea gomendatzen da. Hona hemen helbidea: www.letutaletu.wikispaces.com . Artikulu honek lau atal aski diferente izango ditu. Atal hauen helbururik behiena, Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloko nahiz DBHko lehenengo zikloko irakasleei zein ikasleei irakurriaren ulermenaren gaineko hainbat lanabes praktiko ematea litzateke. Horretarako, lehen atalean, eskolak irakurriaren ulermenaren gainean diagnosia egin dezan hainbat gogoeta ekarpen gisara planteatuko dira. Bigarrenik, irakasleek klaseetan irakurketa estrategiak lan ditzaten lan eskema bat proposatuko da. Hirugarrenik, azalpen testuek dituzten zailtasunen inguruan hausnartuko da eta zailtasun horiek gainditze aldera irakasleari hainbat erreminta emango zaizkio. Eta azkenik, bibliografiak edota irakurketak errazteko hainbat ekarpen egingo dira.es
dc.description.abstract[ES] Este artículo pretende incidir en la necesidad de vertebrar la comprensión lectora en el curriculo escolar. Primeramente, hemos tratado de hacer una diagnosis de cómo se trabaja o que entiende la escuela por comprensión lectora. Por otra parte, este artículo pretende ayudar al profesor en su labor de trabajar los textos. Para ello, se han desarrollado las estrategias lectoras pertinentes. Estas estrategias se aplicarán antes, durante y después de la lectura. Además de este sencillo esquema, se profundiza en las dificultades que los textos expositivos ofrecen. Se ofrece así, una ficha con las dificultades habituales que el alumno se encuentra en un texto expositivo y se trata de reconocer el problema y darle herramientas suficientes para superar las dificultades del texto. Por último, se ha querido proponer la realización de comités de lectura en la escuela configurado por padres, profesores y alumnos con el objetivo de seleccionar libros interesantes para la biblioteca. Esta experiencia fue dada a conocer este verano por la Fundación Fundalectura de Colombia en los cursos de verano que organiza la UPV en Donostia. Es una idea sencilla, pero que tiene una andadura de 25 años, y que ha incidido de forma muy gratificante en la capacitación lectora.es
dc.description.abstract[EN] This article aims to influence the need for backbone reading comprehension in the school curriculum. First of all, we have tried to make a diagnosis of how you work or school that means reading comprehension. On the other hand, this article aims to help the teacher work work texts. For this purpose, relevant reading strategies have been developed. These strategies shall apply before, during and after reading. In addition to this simple scheme, it delves into the difficulties that the expository texts offer. Thus provides a tab with the usual difficulties the student found in an expository text and is recognizing the problem and give you sufficient tools to overcome the difficulties of the text. Finally, wanted to propose the implementation of reading in school committees set up by parents, teachers and students with the aim of selecting interesting books for the library. This experience was released this summer by the Fundalectura Foundation of Colombia in the summer courses organised by the UPV in Donostia. It is a simple idea, but has a career of 25 years, and that has affected very gratifying way in reading training.es
dc.language.isoeuses
dc.publisherUniversidad del País Vasco, Escuela Universitaria de Magisterio de Vitoriaes
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectlectores competenteses
dc.subjectestrategias lectorases
dc.subjectdificutades del texto descriptivoes
dc.subjectselección de lecturases
dc.titleIrakurle konpetenteak lortze alderaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.rights.holderSi no se advierte lo contrario, el contenido de esta revista se distribuye bajo la siguiente licencia de Creative Commons. Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia 2.5 Españaes
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES
dc.subject.categoriaEDUCATION AND EDUCATIONAL RESEARCH


Item honetako fitxategiak

Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du