Now showing items 1-2 of 2

    • Thumbnail

      Bolonia, irakaskuntza-berrikuntza eta praktikaren eta teoriaren arteko tentsioa enpresa-ikasketetan 

      Heras-Saizarbitoria, Iñaki (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      Artikulu honetan Goi Mailako Hezkuntzaren Europar Esparrura egokitzeko prozesuaren ondorioz enpresa-ikasketen alorrean gertatu diren aldakuntzak aztertuko ditu egileak, irakaskuntza-metodologia berritzaileak ezartzeko ...
    • Thumbnail

      Marketing y gestión de la calidad: dos enfoques convergentes 

      San Miguel Osaba, Eduardo ORCID; Heras-Saizarbitoria, Iñaki; Elgoibar Larrañaga, Pilar (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      El marketing y la gestión de la calidad pueden considerarse, en nuestra opinión, filosofías de gestión complementarias con un gran potencial de beneficios mutuos. En ambos casos la satisfacción del cliente es el elemento ...