Show simple item record

dc.contributor.advisorEzeiza Ramos, Ainhoa ORCID
dc.contributor.authorLoiarte Arzallus, Ane
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-15T16:00:33Z
dc.date.available2021-04-15T16:00:33Z
dc.date.issued2021-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50958
dc.description41 p. -- Bibliogr.: p. 29-31
dc.description.abstract[EUS] Ikerketa honetan, gaur egun haurrek zein motatako harremanak dituzten eta harreman horietan hizkuntzak zer-nolako garrantzia duen aztertzen da. Ikerketa gauzatzeko 4 urteko haurren gela bat aztertu da. Horretarako, bi ikerketa-tresna erabili dira: alde batetik, egunerokoa eta bestetik, gelako tutoreari egindako elkarrizketa. Lan honetatik ondoriozta dezakegu bizikidetza dinamizatzeko botere- harremanak birmoldatu egin behar direla, horizontalera eramanez. Bestetik, hizkuntzak izan dezakeen boterea jabegabetu behar dela ikusi da, hizkuntza bat jakiteagatik inor inoren gainetik egon ez dadin. Modu honetan, hizkuntza bakoitzari dagokion lekua emango zaio eta besteen aurrean ez da indargabetuko. Beraz, boterea duen orok botere horri uko egin beharko dio bizikidetza dinamizatzeko.es_ES
dc.description.abstract[ES] En esta investigación se analiza el tipo de relaciones que tienen actualmente los niños y niñas y la importancia del lenguaje en dichas relaciones. Para llevar a cabo la investigación se ha analizado un aula de niños y niñas de 4 años de edad. Para ello, se han utilizado dos herramientas de investigación: por un lado, el diario y por otro, la entrevista a la tutora del aula. En este trabajo se deduce la necesidad de horizontalizar las relaciones de poder para dinamizar la convivencialidad. Por otro lado, se ha visto que hay que desempoderar los idiomas para que nadie esté por encima de nadie por saber una lengua. De este modo, se dará a cada lengua el lugar que le corresponde y no se debilitará frente a las demás. Por lo tanto, quien tenga poder tendrá que renunciar a ese poder para dinamizar la convivencialidad. 1
dc.description.abstract[EN] This research goes over the type of relationships that children currently have and the importance of language in those relationships. In order to carry out this research, a classroom of four-year-old children was analyzed. Two research tools have been used for this purpose: on one hand, the diary and on the other, the interview with the classroom tutor. In this work, we deduce the need to reconvert power relations to boost conviviality, transferring them to the horizontal. On the other hand, it has been seen that is necessary to disempower the power that a language may have so that no one is above anyone because they know a language. In this way, each language will be given its rightful place and will not be abrogated in relation to the others. Therefore, everyone who has power will have to give up that power to make conviviality more dynamic.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectbizikidetza
dc.subjectikaskuntza
dc.subjectbotere-harremanak
dc.subjecthizkuntza
dc.subjectjabegabetzea
dc.subjectgiroa
dc.subjectconvivencialidad
dc.subjectaprendizaje
dc.subjectrelaciones de poder
dc.subjectlengua
dc.subjectdesempoderamiento
dc.subjectambiente
dc.subjectconviviality
dc.subjectlearning
dc.subjectpower relations
dc.subjectlanguage
dc.subjectdisempowerment
dc.subjectenvironment
dc.titleBizikidetza dinamizatzeko botere-harremanak horizontaltzea eta hizkuntza jabegabetzeaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T09:20:58Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister106215-764932-09
dc.identifier.gaurassign94114-764932


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record