Show simple item record

dc.contributor.advisorPeña Zabala, Miriam ORCID
dc.contributor.authorFernández Miguel, Ane
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-02-20T17:26:26Z
dc.date.available2023-02-20T17:26:26Z
dc.date.issued2023-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59975
dc.description.abstract[EU] Oso ohikoa da Haur Hezkuntzako geletan album ilustratu desberdinak topatzea. Normalean edukiaren arabera hautatzen dira, irudia funtsezko osagaia dela ahaztuz. Bestalde, Durangoko bibliotekan dagoen ipuin klasikoen bilduma izugarria da. Hori dela eta, lan honen helburua Durangoko eskolen eta Bibliotekaren arteko harremana aztertzea da, hain zuzen ere, ipuin klasikoen eskolako erabilera aztertzea irudiaren ikuspuntutik begiratuta, ondoren biblioteka-eskola proposamen bat diseinatzeko. Horretarako, eskoletan dauden ipuin klasikoak dokumentatuko dira, eskoletarako baliabide esanguratsuak osatzeko. Amaitzeko, eskolei proposatutako baliabideak geletan erabiliko dira.es_ES
dc.description.abstract[ES] Es muy frecuente encontrar diferentes álbumes ilustrados en las aulas de Educación Infantil. Normalmente se seleccionan en función del contenido, olvidando que la imagen es un elemento fundamental. Por otro lado, la colección de cuentos clásicos que hay en la biblioteca de Durango es enorme. Por ello, el objetivo de este trabajo es analizar la relación entre las escuelas de Durango y la Biblioteca, precisamente, analizar el uso escolar de los cuentos clásicos desde el punto de vista de la imagen, para posteriormente diseñar una propuesta biblioteca-escuela. Para ello, se documentarán los cuentos clásicos que existen en las escuelas para completar recursos significativos para ellas. Para finalizar, los recursos propuestos a las clases se utilizarán en las aulas.es_ES
dc.description.abstract[EN] It is very common to find different illustrated albums in Early Childhood Education classrooms. They are usually selected on the basis of content, forgetting that the image is a fundamental element. On the other hand, the collection of classic stories in the Durango library is enormous. Therefore, the objective of this work is to analyze the relationship between the schools of Durango and the Library, precisely, to analyze the school use of classic stories from the point of view of the image, in order to subsequently design a library-school proposal. To this end, the classic stories that exist in the schools will be documented in order to complete significant resources for them. Finally, the resources proposed to the classes will be used in the classrooms.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectalbum ilustratuaes_ES
dc.subjectipuin klasikoakes_ES
dc.subjecthaur eta gazte literaturaes_ES
dc.subjectDurangoes_ES
dc.subjectbibliotekaes_ES
dc.subjectalbum ilustradoes_ES
dc.subjectcuentos clásicoses_ES
dc.subjectliteratura infantil y juveniles_ES
dc.subjectbibliotecaes_ES
dc.subjectillustrated albumes_ES
dc.subjectclassic storieses_ES
dc.subjectchildren and youth literaturees_ES
dc.subjectlibraryes_ES
dc.titleDurangoko biblioteka eta Haur Hezkuntzako eskolen arteko bitartekaritza. Album ilustratuaren inguruko proposamen bates_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T12:54:30Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2022, Ane Fernández Miguel
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil;;Haur Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister122547-923219-09
dc.identifier.gaurassign120178-923219


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record