Show simple item record

dc.contributor.authorArtetxe Sarasola, Miren ORCID
dc.date.accessioned2024-01-29T11:03:20Z
dc.date.available2024-01-29T11:03:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationWorld Improvised Verse Singing :79-209 (2017)es_ES
dc.identifier.issn978-19-3570-993-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/64410
dc.description.abstractBertsotan aritzeko gorputza erdigunean jarri behar da, besteen aurrean, eta kantatu, norbere ahotsez zerbait esan. Diskurtsoak jendaurrean inprobisatzeak norbere agentzia mobilizatzen du. Ipar Euskal Herriko testuinguruan, euskara proaktiboki erabiltzeak ere egituraren eta norbanakoaren arteko tentsioak azaleratzen ditu. Artikulu honetan, Ipar Euskal Herriko bertso-eskoletako parte-hartzaileei eginiko elkarrizketak oinarri, bertso-eskolan garatutako agentziaren eta testuinguru ez bereziki erosoan euskara erabiltzearen arteko loturak egingo dira, proposatuz bertso-eskolan bertsotan trebatuz garatzen den agentzia mobilizatzen dutela bertso-eskolako partaideek haien hizkuntza hautuak egiterakoan ere.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherCenter For Basque Studies.es_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjecthizkuntza identitateaes_ES
dc.subjecthizkuntza praktikakes_ES
dc.subjectagentziaes_ES
dc.subjectbertsolaritzaes_ES
dc.titleBe There, Take the Floor, Say Something: Bertsolaritza Schools, Agency, and Language Use.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes_ES
dc.rights.holder© 2017 Center for Basque Studies Presses_ES
dc.relation.publisherversionhttp://hdl.handle.net/11714/7764es_ES
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record