Show simple item record

dc.contributor.authorIbarra Lizundia, Irune ORCID
dc.date.accessioned2024-03-20T19:17:53Z
dc.date.available2024-03-20T19:17:53Z
dc.date.issued2024-02-20
dc.identifier.citatione-Hizpide (103) : (2024)es_ES
dc.identifier.issn2530-3287
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/66251
dc.description.abstractUnibertsitatetik kanpoko eskolatze-eredu bat proposatzen du Euskal Hezkuntza-sistemak, hezkuntza pertsona guztiengana iristeko eta ikuspegi inklusibotik modu pertsonalizatuan erantzuteko. Horrela, hezkuntza-laguntza espezifikoak behar dituzten ikasleen erregistroa egiten ari dira, haien tipologien araberakoa, eta askotariko beharrei hezkuntza-erantzuna ematen. Unibertsitateak ere ildo beretik ari dira, aurretiko hezkuntza-mailetan emaniko laguntzekin bat egiten. Izan ere, “irisgarritasun unibertsala”, “irisgarritasun kognitiboa” eta “Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala” kontzeptuek paradigma-aldaketa ekarri dute. Euskadik ere irisgarritasun unibertsala bultzatzeko konpromisoa dauka hartuta eta bizialdi osoko ikaskuntzaren legean orientazio-sistema integratua planteatu zen. Bestalde, euskara ikastea edo hobetzea aukera bat da 16 urtetik aurrera eta oso garrantzitsua da zeregin honetan pertsona guztiei behar duten hezkuntza-laguntza ematea eta baliabideak jartzea. Artikulu honetan, esparru horretarako zenbait helduleku proposatuko dira.es_ES
dc.description.sponsorshipHABEes_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherHABEes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectbizialdi osoko ikaskuntzaes_ES
dc.subjecthelduen euskalduntzeaes_ES
dc.subjecthezkuntza-laguntzako berariazko premiakes_ES
dc.subjectIkaskuntzaren Diseinu Unibertsalaes_ES
dc.subjectirisgarritasunaes_ES
dc.titleHezkuntza-laguntza espezifikoak eta irisgarritasuna: helduen euskalduntzerako zenbait heldulekues_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.holder(cc) 2024 Atribución-NoComercial-SinDerivadases_ES
dc.relation.publisherversionhttps://doi.org/10.54512/KSUA6830es_ES
dc.identifier.doi10.54512/KSUA6830
dc.departamentoesCiencias de la Educaciónes_ES
dc.departamentoeuHezkuntza Zientziakes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc) 2024 Atribución-NoComercial-SinDerivadas
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc) 2024 Atribución-NoComercial-SinDerivadas