(2021) Volumen 33. Número 2
Recent Submissions
-
La gestión del conocimiento en el área de educación: experiencias de grupos con impacto social
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)... -
Breakout edu jardueraren erabilera gurasoei zuzendutako formakuntza saioetan: Esku-hartze baten ebaluazioa
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)Informazio eta Komunikazio Teknologien eskuragarritasunak zein erabilera anitzak komunikatzeko modu berriak ekarri ditu egungo jendartera. Teknologia digitalek, ordea, espazio segurua eta aberatsa izan behar dute parekoekin ... -
Nola egin lekua ikasleen intuizioei goi-mailako hezkuntzan?
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)Draft SentiGrAL is presented in the article. The goal has been to build new spaces of thought, from bodily sensations, in the process of creating a Final Project Degree (FPD) in higher education. For this purpose, given ... -
Edukiak ulertzeko estrategiak CLIL irakaskuntzan: Euskal Herriko eskola bateko B eta D ereduak
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)The Content and Language Integrated Learning (CLIL) approach has become very impor-tant in Europe. However, there is no consensus on whether its results are positive. Bearing in mind that models B and D in the Basque ...