Browsing by Author "GARCIA AZKOAGA, INES MARIA"
Now showing items 1-19 of 19
-
Ahozko azalpena unibertsitatean, ezagutzak ebaluatzeko tresna bat baino gehiago
[EU]Oro har, unibertsitateak oso denbora gutxi eskaintzen dio ahozko hizkuntza lantzeari, baina eskatu, gero eta gehiago eskatzen die ikasleei ahoz jardutea, bereziki gai jakin baten azalpenak emateko edo informazioa ... -
Ahozkotasunaren irakaskuntza bigarren hezkuntzako testuliburuetan
García Azkoaga, Inés María ; Diaz de Gereñu Lasaga, Leire; Imaz Gaztelurrutia, Ainhoa; Alegría Susperregui, Alaitz (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2010)[EN]Traditionally writing skills have been given priority in language teaching and so, oral skills have been put aside. However, during the last years many voices have asserted the importance of oral skills. Therefore, ... -
Argudiozko testu genero baten azterketa eta esperimentazio didaktikoa
Ibarra Atuxa, Maite Jaione (2017-07-04)Tesi hau hizkuntzaren didaktika arloan kokatzen da eta Genevako eredua jarraitzen duen sekuentzia didaktiko baten esperiementazioan datza, zuzendariari gutunak testu-generoa lantzen duena, hain zuzen ere. Zentzu honetan ... -
La argumentación
[ES] Reseña bibliográfica de la obra La argumentación, traducción de la edición francesa: L´Argumentation, de Christian Plantin en la que el autor ofrece una panorámica de cuál ha sido la evolución de las principales ... -
Cohesión nominal en la narración escrita compuesta por alumnos euskaldunes
Este trabajo analiza la cohesión nominal en narraciones escritas en euskera por jóvenes de educación obligatoria (Primaria y Secundaria) y de formación de profesorado. El objetivo es identificar las diferencias que aparecen ... -
La cohésion nominale dans les textes narratifs des écoliers bilingues basque-espagnole
García Azkoaga, Inés María ; Idiazabal Gorrotxategi, Itziar (Université Stendhal de Grenoble: Laboratoire de Linguistique et Didactique des Langues Etrangeres et Maternelles, LIDILEM, 2003)... -
DBH 2. mailako Gorputz Hezkuntzako irakasgaian euskarazko ahozko komunikazioa lantzeko proposamen didaktikoa
Goñi Houghton, Álvaro (2021-06-30)[EUS] Gradu Amaierako Lan honen helburua da Gorputz Hezkuntzako irakasgaian hizkuntza komunikaziorako gaitasuna nola landu daitekeen aztertzea. Horretarako, Nafarroako Foru Komunitateko testuinguru soziolinguistiko berezia ... -
Elementu anaforikoak eskolako testuetan
[EU]Artikulu honetan, eskolan eukeraz erabiltzen diren azalpenezko testu idatziaetan agetzen diren elementu anaforikoak aztertzen ditu egileak. Natur Zientzietako hiru testuliburetako unitate didaktiko batean erabilitako ... -
Erreferentziakidetasun-sareen etiketatze-metodologia EPEC Corpusean tratamendu konputazionalari begira
Ceberio Berger, Klara; Aduriz, Itziar; Díaz de Ilarraza Sánchez, Arantza ; García Azkoaga, Inés María (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2015)... -
Euskal testuen azterketa eta euskararen irakaskuntza. Ikerketa eta gogoetak
García Azkoaga, Inés María ; Idiazabal Gorrotxategi, Itziar (Sociedad de Estudios Vascos, Eusko Ikaskuntza, 2005)... -
Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu. Hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai
Diaz de Gereñu Lasaga, Leire; Manterola Garate, Ibon ; García Azkoaga, Inés María (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)Euskara oinarri eta elebitasuna helburu. Hori da, hain zuzen, liburu honetan biltzen diren lanen abiapuntua eta xedea: euskara eleaniztasunaren erdigunean jartzea. Eleaniztasuna euskal gizarteko errealitate bihurtu da eta ... -
Garapen Iraunkorrerako Helburuei so hizkuntzen betaurrekoekin
García Azkoaga, Inés María ; Idiazabal Gorrotxategi, Itziar (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)The aim of this article is to reflect on the connexion between the 2030 Agenda’s Sustain-able Development Goals (SDG) and language diversity. Languages are tightly connected to the 17 goals proposed by the United Nations, ... -
Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetan: Sekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta
García Azkoaga, Inés María ; Diaz de Gereñu Lasaga, Leire (Sociedad de Estudios Vascos, Eusko Ikaskuntza, 2012)[EU]Lan honek Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programen eremuan egindako prestakuntza-jardueraren harira bildutako hausnarketak jasotzen ditu. Hezkuntza premia bereziak (HPB) dituzten ikasleekin jarduten duten ... -
Kohesio anaforikoa. Adinaren eta testu generoaren araberako azterketa
[EN] The main focus of this paper is the cohesion of the theme. First of all, placing anaphoric cohesion within the theoretical framework developed by Bronckart (1985, 1996), we need to distinguish between cohesion, ... -
Kohesioa ikasleek idatzitako iritzi gutunetan. Zenbait testu aztergai
[EUS]Argudiatzeko orduan izen kohesiorako mekanismoak nola erabiltzen diren aztertzen du lan honek. Horretarako 12 eta 14 urteko ikasleek iritzia emateko idazten dituzten gutunak hartzen dira kontuan, bi alderdi hauei ... -
Narratze-trebetasunen garapena: ipuin bera eta ume bera hiru adin ezberdinetan
García Azkoaga, Inés María ; Idiazabal Gorrotxategi, Itziar; Larringan Aranzabal, Luis María (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2015)... -
Una propuesta de valoración de textos bilingües a través de textos narrativos
[ES]El objetivo de este trabajo es analizar las narraciones de hechos vividos escritas por alumnos bilingües de 8 años en euskara y en castellano. Trataremos de ver por una parte si las características del relato son las ... -
Las secuencias didácticas de lengua: una encrucijada entre teoría y metodología
[ES] El objetivo de este trabajo es analizar secuencias didácticas(SD) para enseñar lengua/s diseñadas por profesores de educación primaria y proponer algunos indicadores que guíen a los enseñantes en la confección y ... -